Justering af bremselyskontakt
Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 20-04-04 18:54

Hej

Hvordan Justering jeg bremselyskontakt på en gilera stalker??
--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : Mikkel Lund

Dato : 20-04-04 19:27

"Tobias Haugaard Klint" <webmaster@FJERENDETTEscooterhoved.dk> skrev i en
meddelelse news:c63ohm$omu$1@sunsite.dk...
> Hej
>
> Hvordan Justering jeg bremselyskontakt på en gilera stalker??
> [...]

Hvad mener du med justere? Hvad vil du opnå?
--

Hilsen / Best Regards

Mikkel Lund

www.control.auc.dk/~mmlu03

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 20-04-04 20:16

Mikkel Lund wrote:
> "Tobias Haugaard Klint" <webmaster@FJERENDETTEscooterhoved.dk> skrev
> i en meddelelse news:c63ohm$omu$1@sunsite.dk...
>

> Hvad mener du med justere? Hvad vil du opnå?

At det tager noget tid inden lampen gegynder og lyse!! det er det jeg mener

Fra : Michael H. Madsen

Dato : 21-04-04 01:31

"Tobias Haugaard Klint" <webmaster@FJERENDETTEscooterhoved.dk> wrote in
message news:c63suf$lj1$1@sunsite.dk...

> At det tager noget tid inden lampen gegynder og lyse!! det er det jeg
mener

Kun ved at sætte nogle skiver imellem.

Michael.

Fra : Brian A.

Dato : 21-04-04 08:42

"Tobias Haugaard Klint" <webmaster@FJERENDETTEscooterhoved.dk> skrev i en
meddelelse news:c63suf$lj1$1@sunsite.dk...

> At det tager noget tid inden lampen gegynder og lyse!! det er det jeg
mener

Det er ulovligt! Bremselyset skal selvfølgelig lyset i samme øjeblik du
trækker bremsen. Hvis du tilgengæld har problem med at bremselyset lyser
uden du trækker bremse, så kan det hjælpe at tage kontakten ud og se om den
stadig er samlet ordentligt - jeg har lige gjort det på en anden scooter, og
nu virker det uden problemer.

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 21-04-04 15:52

Brian A. wrote:
> [...]
> og se om den stadig er samlet ordentligt - jeg har lige gjort det på
> en anden scooter, og nu virker det uden problemer.

Ja nu virker det beder end før

Tak for det, det er altid godt med nogen gode råd

Fra : Brian A.

Dato : 22-04-04 14:44

"Tobias Haugaard Klint" <webmaster@FJERENDETTEscooterhoved.dk> skrev i en
meddelelse news:c688qv$p65$1@sunsite.dk...
> Ja nu virker det beder end før
> Tak for det, det er altid godt med nogen gode råd

Det var så lidt - jeg havde selv problemer med det, lortet blinkede eller
lyset kraftigt konstant mens jeg kørte, hvilket jo ikke er særligt smart :-/
Jeg skilte den bare ad for at se hvordan den virkede, samlede den igen hvor
jeg sørgede for at det sad rigtigt sammen - vupti så virkede det igen!
Gav det forresten også lidt "smørelse" :)