Ny Gilera Runner
Fra : Christian Catu

Dato : 19-04-04 17:58

Hejsa

Jeg vil gerne have en scooter (har ikke kørt knallert i over 10 år), og
efter en turne hos byens forhandlere er jeg blevet tændt på en Gilera
Runner. Forhandleren oplyste mig at den også findes i en PJ udgave, som
skulle være en model med direkte indsprøjtning (som bl.a. skulle give bedre
benzinøkonomi) Forskellen i pris ligger på kr. 6.000,-
Er PJ'en de flere penge værd? Jeg skal køre omkring 20 km om dagen på den,
og jeg har tænkt mig at fjerne begrænsningerne (hvis det har noget at sige)

Er der en anden scooter der ville være at foretrække?

Christian

Fra : GK

Dato : 20-04-04 10:34

tror nok jeg ville spare de 6000 kr hvis det var mig og købe en Runner sp

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 20-04-04 15:08

> [...]
> Er PJ'en de flere penge værd? Jeg skal køre omkring 20 km om dagen på den,
> og jeg har tænkt mig at fjerne begrænsningerne (hvis det har noget at

PureJet motoren er ren guf :D
Af +'er kan jeg nævne, benzinøkonomi, stabil motor, motorgangen
Og -'er er reservedelsprisen, meget specialværktøjkræves ved hjemmerep.,
avanceret motor

Hvis du har pengene ville jeg anbefale:
Roder du selv og har forstand på motorer: SP
Fatter du NADA og bare skal have en der kører og kører og som butikken skal
ordne ALT på: PJ