Hjælp til en hjemmeside
Fra : Kim Larsen

Dato : 18-04-04 10:32

Hej i gruppen

Nå nu i kigger på forhandleres hjemmesider om knallerter, er der så noget i
savner at finde oplysninger om ?
Jeg har nogle gode venner som har deres egen forretning med en hjemmeside
til, men den er under al kritik i øjeblikket. Han fylder så 40 år her om
ikke så længe, så jeg vil give ham en ny hjemmeside, men hvad skal jeg komme
på den hjemmeside ud over det de handler med, der må være noget man savner.
Jeg ved på forhånd at der ikke skal noget på om tuning, så det glemmer vi,
priser kommer der heller ikke på, for de holder ikke i længden, men er der
andet i kunne tænke jeg var på alle sider om knallerter ?

Hvis du kun kan komme med noget negativt til denne tråd, så lad være med at
skriv noget, det spilder andres tid. Jeg kommer ikke til at få noget for den
hjemmeside, så det er ikke som i skal hjælpe mig med at score kassen.

Kim Larsen