Omregistering af knallert 45
Fra : Søren - 6000

Dato : 17-04-04 11:34

Hej

Jeg er blevet tilbudt en Piaggio Typhoon til en god pris af en bekendt. Han
kan dog ikke finde den originale registreringsattest, men har kun en
fotokopi af denne. Han har også en midlertidig attest som er udfyldt hos
knallerthandleren da den blev købt.

Der er nummerplader på i øjeblikket, med den står selvfølgelig i hans navn
nu.

Kan jeg godt få den omregistreret i mit navn når jeg kun har en kopi af
registreringsattesten ?

Hvor skal man henvende sig for at få den omregisteret ?

Hvad koster det ?

På forhånd tak for hjælpen.

Søren

---

Fra : Thomas

Dato : 17-04-04 11:29

> Kan jeg godt få den omregistreret i mit navn når jeg kun har en kopi af
> registreringsattesten ?

Det ved jeg ikke men mød på på motorkontoret. Hvis du ikke kan så skal der
bare bestilles en ny registeringsatest.
den koster 50 kr.

> Hvor skal man henvende sig for at få den omregisteret ?
> Hvad koster det ?

Det skal du på motorkontoret. Jeg mener at det er 230 kr det koster. Du skal
ha en forsikringsbegering med. Et stykke papir på at der er tegnet ny
forsikring på køretøjet.

Mvh. Thomas

Fra : RpR

Dato : 17-04-04 12:29

> Det skal du på motorkontoret. Jeg mener at det er 230 kr det koster. Du
skal
> ha en forsikringsbegering med. Et stykke papir på at der er tegnet ny
> forsikring på køretøjet.

Gav svjh. 380,- sidste gang jeg omregistrerede en 45'er, hvilket vel er et
lille års tid siden.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Frank W.

Dato : 17-04-04 14:49

On Sat, 17 Apr 2004 13:28:47 +0200, "RpR" <rpr@mopedgallery.dk> wrote:

>Gav svjh. 380,- sidste gang jeg omregistrerede en 45'er, hvilket vel er et
>lille års tid siden.

Det er stadigvæk den pris der gælder. Jeg ejerskiftede netop en
Piaggio Typhoon her for 2 dage siden.

Hilsen
Frank W.
remove 2 for email!

Fra : Anders E. Andersen

Dato : 17-04-04 15:36

Søren - 6000 wrote:

> Hej
>
> Jeg er blevet tilbudt en Piaggio Typhoon til en god pris af en bekendt.
> Kan jeg godt få den omregistreret i mit navn når jeg kun har en kopi af
> registreringsattesten ?

Er det mig der husker galt når jeg mener jeg fik omregistreret min priller
helt uden registreringsattest?

Det er jo et par år siden..

Anders

Fra : RpR

Dato : 17-04-04 23:27

> Er det mig der husker galt når jeg mener jeg fik omregistreret min priller
> helt uden registreringsattest?

Har altid skullet fremvise en reg. attest sammen med et forsikringsbevis de
gange jeg har skullet omregistrere noget. Om det så er 45'er, MC eller bil
=)

Fra : Anders E. Andersen

Dato : 18-04-04 07:47

RpR wrote:

> Har altid skullet fremvise en reg. attest sammen med et forsikringsbevis
> de gange jeg har skullet omregistrere noget. Om det så er 45'er, MC eller
> bil =)

Ja, jeg har bare glemt det, men jeg fik helt sikkert registreringsattesten
af ham som jeg købte min priller af, og den har jeg helt sikkert haft med.

Nå men den her diskution har vist taget sin naturlige afslutning. :)

Anders