Efterlysning: Værkstedshåndbog til NEO´s s~
Fra : J@n

Dato : 16-04-04 18:00

Jeg søger efter en værkstedshåndbog til ovenstående, der må da findes noget
som er lidt mere omfattende end den instruktionsbog der følger med, det er
en årgang '01.

I bogen står der end ikke hvor beholderen til bremsevæsken er placeret, kun
at niveauet kan kontrolleres ved et kigge ind ved gashåndtaget, men der
sidder der intet????

Er der mon en venlig sjæl som har en sådan bog liggende i pdf format og vil
dele den med mig???

/J@n

Fra : rotel

Dato : 16-04-04 21:54

www.kosters.dk

Fra : Mogens

Dato : 06-05-04 21:26

Hej

Jeg har en komplet Rep. håndbog om at skille og fejlfinde mm Og ikke minst
til flere modeller. Det er et godt stykke der er lavet, prisen finder vi ud
af hvis du ønsker en kopi.

Mvh.
Mogens

Fra : JB

Dato : 08-05-04 04:45

hej Mogens

er det den samme håndbog fra T.Hansen,
hvis ikke, er jeg også interesseret i en kopi.

Jørgen
oz7aik@mail.dk

73 de oz7aik Jørgen Bodholdt
http://home20.inet.tele.dk/bodholdt/