Vurdering
Fra : Zeros

Dato : 16-04-04 17:40

Jeg har noget tun liggende som fulgte med min Honda Wallaroo
Alt passer på Wallaroo'en.

46mm Polini alu cylinder m. 6 skyllekanaler. Uden stempel/topstykke
17mm Polini karburator m. manuel chocker
18,5mm Polini studs

Alt brugt, men 100% ok

Hvad er det værd? Og kan det også bruges på andre knallerter/scootere ?

/Martin

Fra : rotel

Dato : 17-04-04 08:10

Hvad koster kaburatoren?
og kig lige igen den hedder da ikke pollini men nærmere dellorto elle amal
ik ?
Rotel

Fra : Zeros

Dato : 17-04-04 08:39

Jo!! du har ret der står Dellorto på den... min fejl :)
Hvad vil du gi'?
Mail evt. til mig, da det her ikke er en markeds-gruppe...

/Martin

Fra : Brian A.

Dato : 17-04-04 10:28

"rotel" <rotel1@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad koster kaburatoren?
> og kig lige igen den hedder da ikke pollini men nærmere dellorto elle amal
> ik ?

Jeg har da en Polini Dell O'rto 21mm karburator, så muligheden foreligger da
for en "Polini-karburator"... Forskellen fra originalen er så vidt jeg ved
at "bundkaret" er udskiftet til et af sort plastik...

Fra : Zeros

Dato : 17-04-04 09:47

Der er sort bundkar på min karburator.
Men der står ikke Polini nogen steder

Fra : Thomas

Dato : 17-04-04 11:40

> Jeg har da en Polini Dell O'rto 21mm karburator, så >muligheden
foreligger da

Jeg havde også en malossi Dell o'rto 19 mm til min katana
men det var også kun på indpakningen der stod malossi.
Det var bare en karburator som malossi havde valgt til deres 70ccm sports
kit. og lavede en monterings vejledning. Med plastik propper til
luftfilerkassen 2 stk 13 mm huller samt en dyse der passede sammen med deres
70ccm sportskit.

Mvh. Thomas

Fra : rotel

Dato : 18-04-04 17:56

Ville du sælge?
jeg står og mangler noget sus gennem min 70ccm cyl

Rotel dosent´t live in a motel