Hvilket kabel passer?
Fra : Brian A.

Dato : 16-04-04 17:44

Hejsa!

Jeg har en Adly Silverfox, som skal have nyt speedo-kabel. Forhandleren har
det ikke på lager, men det vil så koster mellem kr.150-170,- for et skide
speedo-kabel!
Kablet skal skrues fast i begge ender og wiren er klemt firkantet i begge
ender.
Nogen der ved hvilket kabel der ser sådan ud?

Fra : Brian

Dato : 16-04-04 23:12

Hejsa

Brian A. skrev:

> [...]
> begge ender.
> Nogen der ved hvilket kabel der ser sådan ud?

Jada... det gør et speedometerkabel til en Adly Silverfox

Normalvis skal de kun skrues fast nede ved hjulet, den anden ende
plejer at være en clips-ting der sætter på instrumentet

Forskellen på de forskellige speedokabler er nok gevindet, selve
kabeltrækket og en evt. plastclips til instrumentet.
Hvis din tanke er at finde et andet kabel, kan du vel bare få en
forhandler til at sammenligne dit nuværende kabel, med en evt.
erstatning.

/Brian