Hjælp til valg af Scooter 45
Fra : Søren - 6000

Dato : 16-04-04 08:15

Hej Gruppe

Min 1 måned gamle PGO T-Rex er blevet stålet for 1 uge siden - (kørt 650
Km).

Derfor skal jeg have mig en anden til at køre mellem hjem og arbejde. Jeg
har brug for at køre ca 30 km om dagen.

Hvad mener i man skal købe nu. Er der nogen specielle gode forårstilbud.

Jeg var meget glad for min PGO, men har nu også kigget på Piaggio. Det ser
ud til at man kan få en Piaggio NRG til 13.000,- eller en
Zip 4T til omkring 10.000,-.

Ville i vælge PGO eller Piaggio ? Hvad er mest driftsikkert og hvad er
billigst at skifte dele på.

Ser frem til jeres input.

Søren

---

Fra : RpR

Dato : 16-04-04 08:09

> Ville i vælge PGO eller Piaggio ? Hvad er mest driftsikkert og hvad er
> billigst at skifte dele på.

Piaggio, helt klart. Du blir positivt overrasket over kvaliteten hvis du er
vandt til PGO

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : rotel

Dato : 18-04-04 17:56

køb en yams det er nams

Fra : Allan Riise

Dato : 18-04-04 17:16

rotel wrote:
> køb en yams det er nams

Ja, hvis den har 4 gear, eller mere

--
"Experience is not what happens to you.
It is what you do with what happens to you."

Fra : Lars Ernst Andersen

Dato : 20-04-04 19:32

Hej

Har selv haft en aprilia rally 45'er (AC), og komforten og driftsikkerheden
var helt i top...også selv efter de 19.000km den efterhånden havde gået da
jeg solgte den. Kender ikke til kvaliteten på dem du snakker om, men giver
bare mit forslag. solgte min 98'er i tiptop stand til 6.500kr....bare så du
har lidt at gå efter