Gilera Stalker - Stelnummer - Information
Fra : Jens Hansen

Dato : 15-04-04 21:13

Haløjsa!

Der er vel ik nogen der kan svare mig på hvor jeg finder stelnummeret på en
Gilera Stalker?

Oplysninger om sådan en fætter ser ud til at være sparsomme, eller osse har
jeg bare ik fundet et godt sted på nettet om den endnu. Any help? Sådan en
tingest er vel en smule anderledes end min gamle Puch Maxi. En ny maskine
ved jeg da har bla. noget der hedder variomatic eller. lign. Er der meget
forskel på en gammel knallert motor og så de nye?

Jens

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 15-04-04 22:12

Jens Hansen wrote:
> Haløjsa!

Hej

> Der er vel ik nogen der kan svare mig på hvor jeg finder stelnummeret
> på en Gilera Stalker?

Ja.. hvis du kigger under bunden på din stalker. der er jo et skjold. i en
af siderne sidder der en lille stykke metal hvor den står på...
--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster