Speedfight problemer..
Fra : Jean Husted

Dato : 14-04-04 19:06

Hey !

Jeg har købt en brugt vandkølet speedfight. Jeg har lige sat 7 grams ruller
i variatoren. Dem som sad der så ikke for godt ud. Der sidder ingen
begrænsninger i variatoren. Jeg kan også se at blindrøret har været svejset
igen,men den kører kun ca 60 km/t??
Så vidt jeg har forstået det burde den køre de 80 - 90 km/t. Så hvad er der
galt? måske udstødningen er lavet forkert? forkerte ruller? eller måske
slidt stempel. den har kørt 17000 i følge speedometer. håber i kan hjælpe?

tak
Jean

Fra : Hekto

Dato : 14-04-04 19:19

Jean Husted wrote:
> [...]
> slidt stempel. den har kørt 17000 i følge speedometer. håber i kan hjælpe?

Sæt originale 9 grams ruller i.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Jean Husted

Dato : 15-04-04 22:07

Hekto, er du sikker på at det gør forskellen? Synes jo ikke de 2 grams
forskel skulle gøre så meget med farten?