Forsikring til 30km knallert
Fra : Zeros

Dato : 14-04-04 07:36

Er der store prisforskelle på knallert forsikringer hos de forskellige
forsikrings selskaber?
Jeg har fået en pris ved Alm.Brand på 810kr/årligt for en 30km/t knallert.
Er det dyrt/billigt?

Hvad gir i?

Hilsen Martin

Fra : Jens

Dato : 14-04-04 08:24

854 hos GF for Knallert 45

Jens

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 14-04-04 08:34

Zeros wrote:
> [...]
> forsikrings selskaber?
> Jeg har fået en pris ved Alm.Brand på 810kr/årligt for en 30km/t

Hej..

Jeg giver nogle og 709. ved ikke helt det rigtige tal. hos Topdanmark

Så fandt jeg lige et link til dig, så kan du læse lidt om topdanmark
http://www.topdanmark.dk/familie/knallert_standard.html

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : rotel

Dato : 14-04-04 18:50

husk lige at forsikringen ikek dækker hvis den knallert er ulovlig
så de penge kan du spare dig, og så købe et større tun

"Tobias Haugaard Klint" <webmaster@FJERENDETTEscooterhoved.dk> wrote in
message news:c5iph5$36$1@sunsite.dk...

Fra : Brian Larsen

Dato : 15-04-04 12:13

On Wed, 14 Apr 2004 18:49:58 +0100, rotel wrote:

> husk lige at forsikringen ikek dækker hvis den knallert er ulovlig så de
> penge kan du spare dig, og så købe et større tun

Forsikringen vil dække til at starte med og dermed er den stakkels person
man måske pløjer ned da sikret sine penge. Der er så en chance for at
forsikringsselskabet kræver pengene tilbage af dig, men det er da på
ingen måde sikkert.

--
Brian Lund Larsen

// '75 Honda CB400F, Yamaha FS1

Fra : rotel

Dato : 15-04-04 21:27

mit råd er spar dig forsikringen
og smadr svinet som køre dig ned.

Fra : Jante

Dato : 15-04-04 21:41

"rotel" <rotel1@sol.dk> skrev:

> mit råd er spar dig forsikringen
> og smadr svinet som køre dig ned.

Her en så en til, som lovene ikke gælder for?

J.L

Fra : Brian A.

Dato : 15-04-04 23:42

"rotel" <rotel1@sol.dk> skrev i en meddelelse
> mit råd er spar dig forsikringen
> og smadr svinet som køre dig ned.

Du har da vist misforstået det.

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 15-04-04 20:30

Brian Larsen wrote:
> On Wed, 14 Apr 2004 18:49:58 +0100, rotel wrote:

ulovlig

> [...]
> person man måske pløjer ned da sikret sine penge. Der er så en chance
> for at forsikringsselskabet kræver pengene tilbage af dig, men det er

Ja så hvis der er tun på så gælder det om ikke at lave skader på noget som
helst..
Ellers bliver det dyret