Købes: 45 scooter med manuelt gear
Fra : stine

Dato : 12-04-04 16:53

jeg er interesseret i at købe en 45ér med manuelt gear, da jeg snart skal
starte på motorcykelkørekort, og gerne vil lære det med gear inden da.
Mærke og model ligegyldig.
Skal være i nogenlunde stand, og gerne med plader.

MVH
Stine
sisley23@ofir.dk

Fra : Tomahawk

Dato : 12-04-04 18:08

Hej Stine !

Du skal prøve lykken i >> dk.marked.privat.knallert <<
Det er der som der handles.Her er det bare tekniske sager ang. scooter /
knallert der bliver diskuteret.

MVH
C.Christoffersen

Fra : Henrik Madsen

Dato : 12-04-04 18:45

On Mon, 12 Apr 2004 19:07:46 +0200, "Tomahawk"
<carsten.christoffersen@privat.dk> wrote:

>Hej Stine !
>
>Du skal prøve lykken i >> dk.marked.privat.knallert <<
>Det er der som der handles.Her er det bare tekniske sager ang. scooter /
>knallert der bliver diskuteret.

I bund og grund går hendes spørgsmål vel egentligt på hvad for en
knallert hun skal købe hvis hun vil have en med manuelt gear...

Som sådan er et sådant teknisk spørgsmål vel egentligt ok syntes du
ikke..

Henrik

Fra : Brian A.

Dato : 13-04-04 08:22

"Henrik Madsen" <hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> I bund og grund går hendes spørgsmål vel egentligt på hvad for en
> knallert hun skal købe hvis hun vil have en med manuelt gear...

Hvor ser du det henne?

"Mærke og model ligegyldig"

Hun er altså ligegald med "hvad for en" det er, så længe den overholder
kravene om at være en 45'er med manuelt gear.

"jeg er interesseret i at købe..."

Endnu en gang "købe" <--- hører til i markedsgruppen.

"Skal være i nogenlunde stand, og gerne med plader."

Nu er det da helt sikkert at spørgsmålet hører til i markedsgruppen...

Hendes spørgsmål hører helt bestemt til i markedsgruppen, hvor hun da også
har stillet det på ny...

Fra : Tomahawk

Dato : 13-04-04 04:59

Er det fordi det er én af hunkøn der spø'r ? ellers plejer de jo nok at få
besked !!!!

Fra : PVM

Dato : 13-04-04 09:47

Hej Stine ...

Jeg ved at flere modeler af mærket Jincheng har manuelt gear ( 3 ell. 4 ) og
så er det en 4 takter ( Ligesom de fleste MCér )

Peter

Fra : Mobz

Dato : 15-04-04 18:11

Det med gear lærer du hurtigt, det er ikke vær at købe en ny/brugt
knallert bare for at lære det...

Jeg har selv en RMX (En offroader med 6 gear) tog mig ca. 5min at
lærer det... og kom ikke og sig at du ikke kan finde ud af det fordi
du er en pige !

Der var en pige fra min klasse, som gerne ville prøve en tur på min
knallert. Jeg satte mig bag på og hun foran, efter ca. 5minuters
forklaring om hvordan hun skulle gøre og 10minuters køretur, kunne hun
selv finde ud af det....

Fra : Brian A.

Dato : 15-04-04 22:43

"Mobz" <mobzer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det med gear lærer du hurtigt, det er ikke vær at købe en ny/brugt
> knallert bare for at lære det...

Måske er det ikke lige det at "skifte gear" og "koble til" hun vil lære...

> [...]
> knallert. Jeg satte mig bag på og hun foran, efter ca. 5minuters
> forklaring om hvordan hun skulle gøre og 10minuters køretur, kunne hun

Du kan ikke bilde mig ind at hun lærte at styre sådan en ged på 10min!
Gearskifte, ja måske, men ikke at køre ordentligt på den.

Fra : Mobz

Dato : 16-04-04 14:35

> Du kan ikke bilde mig ind at hun lærte at styre sådan en ged på 10min!
> Gearskifte, ja måske, men ikke at køre ordentligt på den.

Hun har selv en scooter, og hvis du først kan skifte gear på en RMX så er
det næsten det samme som at kører på scoorter

Fra : Brian A.

Dato : 16-04-04 17:34

> Hun har selv en scooter, og hvis du først kan skifte gear på en RMX så er
> det næsten det samme som at kører på scoorter

Okay, troede at det var en nybegynder :)