Ribes
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 28-04-04 21:40

Jeg kan se, at jeg ikke har den allerrødeste Ribes, så jeg vil gerne have
fat i en af de rødeste. Findes der en svagtvoksende type (min gror ret
vildt)? Er der nogen der kender sortsnavn(e)?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 29-04-04 21:28

On Wed, 28 Apr 2004 22:40:29 +0200, "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk> wrote:

>Jeg kan se, at jeg ikke har den allerrødeste Ribes, så jeg vil gerne have
>fat i en af de rødeste. Findes der en svagtvoksende type (min gror ret
>vildt)? Er der nogen der kender sortsnavn(e)?

Der findes en som hedder 'Koja' som har ret mørke blomster. Om det er
den mest røde tør jeg ikke sige. Men den er nem at få fat på og den
bliver ikke mere end ca. 1,5 meter høj.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 29-04-04 22:01

> Der findes en som hedder 'Koja' som har ret mørke blomster. Om det er
> den mest røde tør jeg ikke sige. Men den er nem at få fat på og den
> bliver ikke mere end ca. 1,5 meter høj.

Jamen så hører mere farve og mindre vækst nok sammen, passer mig fint.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Andreas

Dato : 29-04-04 23:32

Jeg har flere arter planter til salg herunder rød Ribes. Om det er den
rødeste skal jeg ikke kunne afgøre, men jeg kan sende et foto. Bor du ikke i
nærheden af Aalborg er det dog næppe interessant.