flyttelse af el-skab
Fra : KO

Dato : 27-04-04 21:40

Er ved at lægge ny indkørsel, hvor der før har været bed / natursten. I den
forbindelse, ville det være meget praktisk, hvis det el-skab der er lidt
mal-placeret, kunne flyttes. Bare 1 meter til siden, hvor hækken skilder
grunden, ville være fint. Kan man få el-selbskabet til det?

Bor i Odense, hvis det har noget at sige. Nogen der ved om det er kommunen
eller el-selvskabet der evt. skal iværksættes?

Det er min nye nabo der nævnte at det vist nok er muligt, så jeg vil da lige
prøve det af

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-04-04 23:59

KO wrote:
> [...]
>
> Bor i Odense, hvis det har noget at sige. Nogen der ved om det er
> kommunen eller el-selvskabet der evt. skal iværksættes?

Prøv at spørge Energi-Fyn.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 28-04-04 01:02

On Tue, 27 Apr 2004 22:40:08 +0200, "KO" <kim.mailSLET-dette@c.dk>
wrote:

> [...]
>mal-placeret, kunne flyttes. Bare 1 meter til siden, hvor hækken skilder
>grunden, ville være fint. Kan man få el-selbskabet til det?

Ja

>Bor i Odense, hvis det har noget at sige. Nogen der ved om det er kommunen
>eller el-selvskabet der evt. skal iværksættes?

Du skal til el-selskabet - som i Odense ejes af kommunen.
http://www.odenseenergi.dk/

KS