Nye vinduer og terassedør
Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 26-04-04 09:20

Jeg skal snarest muligt ud og indkøbe to vinduer (120x120), en dobbelt
terassedør (ca. 150 x 212) og to vinduespartier (ca. 75x212).

Jeg søger derfor erfaringer med producenter/forhandlere, hvor pris/kvalitets-
forholdet er fornuftigt (og jeg vil da også meget gerne høre om det modsatte).

Hvad er jeres erfaringer?

Pft.

/Jakob

Fra : H.S.

Dato : 26-04-04 12:54

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er jeres erfaringer?

Hver gang vi har fået råd til at skifte et vindue, eller en dør, så har vi
købt hos Termolux.

Det er plasticvinduer af en fin kvalitet (vi har intet at udsætte på dem) og
de er suverænt de billigste, måske fordi de laves i Polen ?

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 26-04-04 13:03

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> wrote in message news:c6it49$7f7$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Det er plasticvinduer af en fin kvalitet (vi har intet at udsætte på dem) og
> de er suverænt de billigste, måske fordi de laves i Polen ?

Mange tak!

For god ordens skyld bør jeg nok præcisere, at jeg "ønsker" mig vinduer af
træ, alternativt af træ/alu. Plastvinduer er ikke interessante.

/Jakob

Fra : KH

Dato : 26-04-04 21:14

Jeg har lige modtaget fra: http://www.danske-vinduer.dk/website/

Klaus

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 27-04-04 11:48

"KH" <no@one.com> wrote in message news:c6jqj0$1jbe$1@news.cybercity.dk...
> Jeg har lige modtaget fra: http://www.danske-vinduer.dk/website/

Tjah - priserne er i hvert fald ikke skræmmende, men hvordan er
kvaliteten så?

Jeg gider ikke skulle skifte vinduer igen om 7-8 år fordi de er købt for
dårlige....

/Jakob

Fra : KH

Dato : 27-04-04 18:34

De virker fine. Om de holder om 7-8 år ved jeg ikke idet jeg selv lige har
modtaget døren. Men mon ikke de er fine nok, hvis du selv sørger for lidt
beskyttelse??!!

Klaus