Lilje biller?
Fra : Q

Dato : 25-04-04 17:39

Hvordan kommer jeg effektivt disse forbandede biller til livs, lige bortset
fra den manuelle metode jeg praktiserer pt, jeg går en tur rundt i haven
morgen og aften for at fjerne disse biller med håndkraft.
De æder s.. alle mine liljer.
Nogen der kan hjælpe ???
Jeg er ved at være desparat.

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 25-04-04 18:16

Hej

V i havde også dette emne oppe sidste år - med samme resultat, som når det
drejer sig om skvalderkål: tålmodighed og håndarbejde.

Jeg har gravet en del af en liter-colaflske ned i haven ved siden af mine
liljer. Fyldt næsten op med vand, og derefter med en god slat billig
madolje. Når jeg alligevel går på havevandring, nærmer jeg mig forsigtigt
mine liljer, sætter hånden under, og fanger de biller, der (måske med lidt
hjælp) falder ned i hånden på mig. Billerne tror nemlig min hånd er en fugl,
og lader sig derfor falde ned. Billerne bliver derefter ekspederet ned i
oljeblandingen og dør, uden en chance for at komme op.
--
Venlig hilsen
Birgitte Abkjær

OBS: Fjern dyret fra min e-mailadresse