Småkravl i blomster
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 20-04-04 19:23

Idag tog jeg en fin buket blomster ind fra haven, men inden jeg
fik set mig om var stuen fyldt med små fluer. Jeg har forsøgt at
skylle de resterende fluelignende dyr ud, men uden det store
held. Nu står blomsterne på terrassen og det var jo ikke planen.
Har nogen et fif til hvordan man slipper af med kravlet inden
blomsterne bringes ind i stuen?

mvh

Lars Thomsen Nielsen

This emails is made by 100% recycled electrons

Fra : Wagner

Dato : 20-04-04 20:43

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Lars Thomsen Nielsen

> This emails is made by 100% recycled electrons

Jeg har i mange benyttet følgende trick:
Pluk blomsterne og stil dem allerlængst væk fra lyset i et udhus/garage
el.lgn. i et døgn. Kravlet forlader blomsterbuketten, søger mod det nærmeste
vindue og du kan tage buketten ind.

Wagner

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 21-04-04 09:47