byggevejledning til "grillkøkken" i haven ~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 20-04-04 12:54

Hej gruppe,

Er der nogen her som kender et sted på nettet, hvor man kan få inspiration
til et "grillkøkken arrangement" man selv kunne mure op i haven - gerne med
billeder og tegninger?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Peter C.

Dato : 20-04-04 13:27

> [...]
> til et "grillkøkken arrangement" man selv kunne mure op i haven - gerne

www.goerdetselv.dk

http://www.goerdetselv.dk/Crosslink.jsp?d=116&a=2575

MVH Peter C:\

Fra : Kitty

Dato : 20-04-04 15:11

> [...]
> til et "grillkøkken arrangement" man selv kunne mure op i haven - gerne

Her er en mindre avanceret løsning
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=595&a=91798

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 21-04-04 19:57

Tak for jeres bud ! - det er nok den mere beskedne svenske løsning jeg vil
bruge som inspiration - nu er det bare om at få tegnet noget med nogle
Lecablokke.

mvh

Andreas M. Hansen