gelænder ?
Fra : Bill

Dato : 18-04-04 16:26

HEj NG.

I mit kommende hus (Model Skagenhus) skal jeg have en dør i gavlen på
førstesal. Der skal ikke være en teresse, men kun en dør ud. Derfor skal der
monteres et gelænder (det er meget smart, da man ellers kunne falde ned. ) .

Har du et pænt gelænder og har du et billede af det, er du meget velkommen
til at maile mig det. Jeg mangler inspiration

Et link ville også være ok.

God søndag (det der er tilbage)

Bill

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 22-04-04 18:08

On Sun, 18 Apr 2004 17:25:42 +0200, "Bill" <hl@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
>Har du et pænt gelænder og har du et billede af det, er du meget velkommen
>til at maile mig det. Jeg mangler inspiration

Det hedder en fransk altan!

KS