Flagstangssokkel ?
Fra : Lau Lauritzen

Dato : 18-04-04 12:33

Har indkødt en ny flagstangssokkel som er 2½ m høj og 100x100 mm til vores 8
m høje flagstang. Hvor dybt skal denne sokkel graves ned ? hvor stor
støbning skal der til ?.
Hilsen Lau

Fra : Bent E.

Dato : 18-04-04 14:44

> [...]
vores 8
> m høje flagstang. Hvor dybt skal denne sokkel graves ned ? hvor stor

Se www.flagstang.dk

Mvh.-
Bent E.

--
ved mail, fjern XYZ

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields

Fra : Lau Lauritzen

Dato : 19-04-04 08:34

Det var en rigtig brugbar side, bare ikke til mine spørgsmål, da
vejledningen følger med købet. Der står ingen vejledning på hjemmesiden.
Lau
Bent E. <elnef@XYZdsa-net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1082295853.968676@dalum.dsa-net.dk...

Fra : Mygind

Dato : 19-04-04 09:45

Lau Lauritzen wrote:
> Det var en rigtig brugbar side, bare ikke til mine
> spørgsmål, da vejledningen følger med købet.

Så fik du vel en med da du købte .

> Der står ingen vejledning på hjemmesiden.

Jo da se under FLAGSTÆNGER > montering.

Mvh Mygind

Fra : Lau Lauritzen

Dato : 21-04-04 08:57

Jeg undskylder mit manglende overblik. Takker endnu engang.
Mvh. Lau.

Fra : Bent E.

Dato : 19-04-04 13:23

Du skal selvfølgelig kigge ordentlig efter på nævnte site.

Prøv: Flagstænger/Montering så vil du se en fin tegning med
de data du efterspørger.

Mvh
Bent E.