Trykmærker i tæppe.. fjernes hvordan ?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 17-04-04 18:27

Hej,

Har overtaget et hus hvor der er trykmærker i tæppet fra stole og lign.

Kan jeg fjerne dem, eller rejser tæppet sig af sig selv ?

Thomas

--
plz remove "FJERN-DETTE" from emailadr

Fra : Jane

Dato : 17-04-04 18:34

Thomas Jensen skrev i <news:408168dd$0$505$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

> Kan jeg fjerne dem, eller rejser tæppet sig af sig selv ?

Måske kan du bruge dette link:
http://www.gode-raad.dk/visraad.php?ID=582

Jane

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 17-04-04 20:28

Thomas Jensen skrev:

> Har overtaget et hus hvor der er trykmærker i tæppet fra stole og
> lign.

> Kan jeg fjerne dem, eller rejser tæppet sig af sig selv ?

Her er et trick, du måske kan bruge:
http://www.goerdetselv.dk/Crosslink.jsp?d=175&a=3442

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 19-04-04 15:32

Hæld lidt vand på tæppet hvor det er blevet rykket og tæppet rejser sig igen
husk at suge overskydende vand op med køkkenrulle.

Mvh Tina