ændring af carport til udestue ??
Fra : Thomas

Dato : 15-04-04 07:51

skal man søge/meddele kommunen hvis man nedlægger en carport og ombygger den
til en udestue med 2 faste sider og 2 åbne ???

idag er der 3 faste sider på carporten.

carporten er lagt på grunden på en måde at kun meget små biler kan komme ind
i den, derfor ønsker vi at ændre den til udestue.

thomas

Fra : anders majland

Dato : 20-04-04 16:19

> skal man søge/meddele kommunen hvis man nedlægger en carport og
> ombygger den til en udestue med 2 faste sider og 2 åbne ???

Så er det vel en overdækket terrasse i ønsker ?

Ifølge småhusregelementet
1.5.1 Følgende byggearbejder kan udføres efter anmeldelse til
kommunalbestyrelsen:
garager, carporte, udhuse, drivhuse, overdækkede terrasser og lignende
bygninger på højst 50 m²,

Så jeg læser det som om i skal anmelde at i laver carporten om til en
overdækket terrasse da begge falder under anmeldepligten.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid