Hjul på trillebør er fladt, hvad gør jeg??~
Fra : Ukendt

Dato : 12-04-04 13:59

Hej med jer,

Min betonbør kan ikke køre mere da hjulet er blevet fladt.

Skal man købe et nyt eller er der andre "bedre" muligheder?

MVH

Bo

Fra : Lars

Dato : 17-04-04 06:52

"Bo" <ejsmb(a)privat.dk> wrote in message
> Hej med jer,
>
> Min betonbør kan ikke køre mere da hjulet er blevet fladt.
>
> Skal man købe et nyt eller er der andre "bedre" muligheder?

Kan det ikke lappes?

/Lars

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-04 08:09

> Kan det ikke lappes?

Kan det betale sig?

Hvad koster det? (der er vel ikke nogen slange i)

MVH

Bo

Fra : Poul Bundgaard

Dato : 17-04-04 08:23

> Kan det betale sig?
>
> Hvad koster det? (der er vel ikke nogen slange i)

Da jeg kørte et søm op i min lappede jeg med en god
kraftig lap på indersiden af dækket.
Det har da holdt i 1½ år nu - men hullet må ikke være
stort som et snit, så går det ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-04 10:00

> Da jeg kørte et søm op i min lappede jeg med en god
> kraftig lap på indersiden af dækket.
> Det har da holdt i 1½ år nu - men hullet må ikke være
> stort som et snit, så går det ikke.

Jeg har lige været ude og komme luft i igen.

Det lyder som om det kommer når jeg rykker lidt i ventilen!!!

Hvad siger I så?

MVH

Bo

Fra : Henning Lund

Dato : 18-04-04 12:57

Bo skrev:

> Det lyder som om det kommer når jeg rykker lidt i ventilen!!!

Pil slangen ud og lap den.
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 18-04-04 22:42

"Bo" <ejsmb(a)privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige været ude og komme luft i igen.
>
> Det lyder som om det kommer når jeg rykker lidt i ventilen!!!
>
> Hvad siger I så?

Hvis der er hul lige ved ventilen, kan det være problematisk at lappe. Ny
slange. Hvis det er slangeløst og/eller det er ventilen der er problemet, så
kan det være at indmaden i ventilen skal skrues på plads (med en dertil
beregnet ventiltop eller specialnøgle), eller der skal en ny ventil i
(klemmes i på et dækcenter). Endelig kan man lægge en slange ind i et
slangeløst dæk, der bores blot et ventilhul.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen