Hjul på trillebør er fladt, hvad gør jeg??~
Fra : Ukendt

Dato : 12-04-04 11:31

Hej med jer,

Min betonbør kan ikke køre mere da hjulet er blevet fladt.

Skal man købe et nyt eller er der andre "bedre" muligheder?

MVH

Bo

Fra : Jens Petersen

Dato : 12-04-04 12:23

Bo wrote:

> Min betonbør kan ikke køre mere da hjulet er blevet fladt.
>
> Skal man købe et nyt eller er der andre "bedre" muligheder?

Hiv slangen ud og lap hullet.

Hvis dækket er pilråddent er det dog ikke besværet værd.

Jeg blev træt af at punktere og skiftede dækket ud til et med kraftig
slidbane i stedet for det originale, det koster lige så meget som en
'tilbudstrillebør' men til gengæld holder det.

--
Jens OZ2JP callto://jensep

Good fences make good neighbors.

Fra : Erik Olsen

Dato : 12-04-04 12:26

Bo wrote:
> Hej med jer,
>
> Min betonbør kan ikke køre mere da hjulet er blevet fladt.
>
> Skal man købe et nyt eller er der andre "bedre" muligheder?

Kan det ikke pumpes op?

Har oplevet det samme med vores billige trillebør med slangeløst dæk,
når det begynder at blive fladt bryder det pludselig sammen fordi det
pga. dækkets deformation bliver utæt mod fælgen. Det var nemt nok at
pumpe på en tankstation, men det var lidt besværligt at pille hjulet af
og køre på tanken hver gang det skete. Så jeg gav hjulet en stribe
siliconefugemasse mellem dæk og fælge, det har holdt godt siden.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 12-04-04 12:30

"Bo" <ejsmb(a)privat.dk> wrote in message
> Hej med jer,
>
> Min betonbør kan ikke køre mere da hjulet er blevet fladt.

Da min bør var punkteret, købte jeg en flaske dækpilot (En trykflaske med
lappevæske) - det klarede fuldstændigt problemet.

mvh

Andreas M. Hansen