S:havefliser 20x40
Fra : Rene Jensen

Dato : 11-04-04 19:33

ca 55 m2 20X40 have fliser , de er taget op .

pris 500kr .

kan henter i odense

jensen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 11-04-04 20:04

On Sun, 11 Apr 2004 20:32:35 +0200, "Rene Jensen" <rail@pc.dk> wrote:

Nu er det altså ved at tage overhånd der her sælgen i denne gruppe

Køb og salg hører ikke hjemme i denne gruppe, men bedes holdt i de
dertil indrettede dk.marked.*-grupper

I dette tilfælde sandsynligvis dk.marked.privat.hus-og-have

Læs mere om brug af usenet på http://www.usenet.dk

--
Mads Lie Jensen
Mads@gartneriet.dk

Fra : Rene Jensen

Dato : 11-04-04 21:31

> [...]
> dertil indrettede dk.marked.*-grupper
>
> I dette tilfælde sandsynligvis dk.marked.privat.hus-og-have

uha da

så laver vi det om til gives væk , tilfreds lille mand .

jensen

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 11-04-04 21:51

Rene Jensen skrev:

>uha da
>
>så laver vi det om til gives væk , tilfreds lille mand .

Tsk Tsk.
PLONK
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 11-04-04 22:07

On Sun, 11 Apr 2004 22:31:20 +0200, "Rene Jensen" <rail@pc.dk> wrote:

>uha da
>
>så laver vi det om til gives væk , tilfreds lille mand .

Denne gruppe er stadig ikke beregnet til den slags.
.....og hvis du mener 90 kg er lille såe ....

http://www.gartneriet.dk

Fra : Rene Jensen

Dato : 12-04-04 06:32

> Denne gruppe er stadig ikke beregnet til den slags.
> ....og hvis du mener 90 kg er lille såe ....

om det er 90kg eller 150kg så er du en lille mand i mine øjne

jensen

Fra : Mads Madsen

Dato : 12-04-04 07:35

On Mon, 12 Apr 2004 07:32:09 +0200, Rene Jensen <rail@pc.dk> wrote:

> om det er 90kg eller 150kg så er du en lille mand i mine øjne

Det drejer sig altså bare om at der er nogen regler for brug af usenet. I
følge de regler hører din post hjemme i dk.marked.privat.hus-og-have

Reglerne er jo ikke lavet for at genere dig, men for at gøre det hele
lettere for alle. Når en person så høfligt fortæller dig at du har gjort en
fejl, er der jo ikke nogen grund til at begynde at pive over det. En anden
"regel" er at man skal holde en ordentlig tone. Det synes jeg egentlig er
meget fornuftigt

/Mads

Fra : Fam. Olsen

Dato : 12-04-04 08:49

"Rene Jensen" <rail@pc.dk> skrev i en meddelelse

> om det er 90kg eller 150kg så er du en lille mand i mine øjne
>
> jensen

Det lyder sgu mærkeligt. Du når da ikke engang Mads til sokkeholderne, tyder
det på.

Har du fået byttet om på begreberne stor og lille i ordbogen.

MVH Niels

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 12-04-04 09:39

I news:407a29d5$0$159$edfadb0f@dread11.news.tele.dk <Rene Jensen>
<rail@pc.dk> skrev:

> om det er 90kg eller 150kg så er du en lille mand i mine øjne

Det tror jeg godt at Mads kan leve med. Ellers hjælper jeg gerne med at
bære byrden.
Vi *kan* altså ikke lide salgsannoncer her i gruppen.

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Inger Pedersen

Dato : 11-04-04 22:18

> Nu er det altså ved at tage overhånd der her sælgen i denne gruppe
>

> Køb og salg hører ikke hjemme i denne gruppe, men bedes holdt i de
> dertil indrettede dk.marked.*-grupper

Fuldstændig enig!
Men hvis alle plonker afsenderne, efterhånden som de dukker op, får det vel
en ende?
Jeg kan se, der åbenbart er en del gengangere, for selve annoncen bliver jeg
oftest forskånet for - jeg ser kun svarene

Hilsen Inger

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 12-04-04 07:48

On Sun, 11 Apr 2004 23:18:05 +0200, "Inger Pedersen"
<inger@fjerndettepedersen.tdcadsl.dk> wrote:

>Fuldstændig enig!
>Men hvis alle plonker afsenderne, efterhånden som de dukker op, får det vel
>en ende?

Nej, det gør vi næppe.
Hvis alle bare plonker afsenderen, så vil nye brugere af gruppen stadig
se en uimodsagt køb/salgsannonce - og derved med stor sandsynlighed tro
at det er i orden at købe/sælge her.

Derfor bliver man, på en pæn og ordentlig måde, nødt til at gøre
opmærksom på at køb/salgs hører til i de dertil indrettede
markedsgrupper. Hvor det også vil være en fordel for dem som vil
købe/sælge at annoncere. Folk som læser denne gruppe gør det ikke for at
blive fyldt med tilbud - var det de de ville have, så holdt de
markedsgrupperne.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Inger Pedersen

Dato : 12-04-04 07:56

> Derfor bliver man, på en pæn og ordentlig måde, nødt til at gøre
> opmærksom på at køb/salgs hører til i de dertil indrettede
> markedsgrupper.

Ja da - men man kan vel gøre begge dele?
Selv om der tilsyneladende er nogen, der ikke forstår eller kan acceptere en
venlig henstilling

Hilsen Inger

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 12-04-04 16:14

On Mon, 12 Apr 2004 08:55:54 +0200, "Inger Pedersen"

>Ja da - men man kan vel gøre begge dele?

Det er jo op til en selv - jeg kunne ikke finde på at smide nogen i
kill-filteret bare fordi de sender en salgsannonce her i gruppen - det
er først hvis det sker gentagne gange, eller man bliver sur og smider
med mudder fordi man får en henstilling om at bruge de rigtige grupper
at jeg smider folk i mit killfilter.

>Selv om der tilsyneladende er nogen, der ikke forstår eller kan acceptere en
>venlig henstilling

Ja, det er trist. Men her er det så at killfilteret kommer til hjælp.

...og så må vi hellere
FUT: dk.admin.netikette
http://www.gartneriet.dk