S : Brenderup Trailer
Fra : Stine

Dato : 11-04-04 15:01

Model 1205S
500 kg ( max last 350 kg )
indven.mål : 203*116
Incl. blå pressenning, næsehjul & omreg.
1. reg. dato : 25/7-2003
Sælges kun pga. hussalg.

Befinder sig mellem Lemvig & Bækmarksbro

Pris idé : 4500,-

Henv. Stine
tlf : 97402171 / 29803271

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 11-04-04 17:52

On Sun, 11 Apr 2004 16:00:45 +0200, "Stine" <XXXsantippe@city.dk> wrote:

Køb og salg hører ikke hjemme i denne gruppe, men bedes holdt i de
dertil indrettede dk.marked.*-grupper

I dette tilfælde sandsynligvis dk.marked.privat.hus-og-have

Læs mere om brug af usenet på http://www.usenet.dk

--
Mads Lie Jensen
Mads@gartneriet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-04 18:34

Stine wrote:
> Model 1205S
> 500 kg ( max last 350 kg )
> indven.mål : 203*116
> Incl. blå pressenning, næsehjul & omreg.
> 1. reg. dato : 25/7-2003
> Sælges kun pga. hussalg.
>
> Befinder sig mellem Lemvig & Bækmarksbro
>
> Pris idé : 4500,-
>
> Henv. Stine
> tlf : 97402171 / 29803271

Den samme model købte jeg hel ny til 4000,- med plader i Holstebro
trailercenter.

Hilsen Tommy

Fra : Jan Larsen

Dato : 12-04-04 07:37

Byder hermed 4½ mursten.
andet kan det ikke blive til i denne gruppe.

Venligst

Jan

Fra : Lars

Dato : 12-04-04 08:04

"Jan Larsen" <Spørg@jan_i_gruppen.dk> wrote in message
> Byder hermed 4½ mursten.
> andet kan det ikke blive til i denne gruppe.
>
> Venligst

Ahem.... er 8 Herregårdfliser mere end 4½ mursten? Har det nogen betydning
om det er 6 eller 7 cm's fliser?

Hvis det er mere, så vil jeg gerne byde 8 Herregårdsfliser, og du kan selv
vælge om de skal være i 6 eller 7 cm *G*

/Lars