frontpage
Fra : john holgersen

Dato : 29-04-01 17:31

Hej
Findes frontpage ikke i windows ME . Jeg syntes ikke jeg kan finde den.
MVH
John

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-04-01 19:47

Ikke med mindre du køber den og installerer den.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-04-01 19:49

Sun, 29 Apr 2001 18:30:41 +0200, skrev "john holgersen"
<honoresvej@mail1.stofanet.dk>:

>Findes frontpage ikke i windows ME . Jeg syntes ikke jeg kan finde den.

Du har stillet spørgsmålet i mindst en anden gruppe og fået svar af
mig der.

Der er normalt ingen grund til at stille spørgsmål i flere grupper og
hvis man endelig vil, så bør man X-poste, læs venligst
<http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.