Skifferplade/ridser
Fra : Olsen

Dato : 05-04-04 16:07

Vi har et par skifferplader i køkkenet som efterhånden er småridset.

Olie kan ikke klare ridserne, men hvad kan så?

\Olsen

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 06-04-04 15:15

Hej Olsen

Jeg mener at kunne huske at jeg har set Flemming Leth pudse skifferplader
ned med fint sandpapir, hvorefter han gav dem noget bestemt olie (måske
specielt beregnet til skiffer)!

Mvh Janni

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 06-04-04 15:17

Hej igen

Jo det er rigtig nok:

http://www.dr.dk/gds/raad_enkelt.asp?id=1004

Fra : Olsen

Dato : 07-04-04 09:42

Janni Nørmølle wrote:
> http://www.dr.dk/gds/raad_enkelt.asp?id=1004

Fandt den også på et tidspunkt og vil prøve det.
Bemærk, at de har stavet skiffer med ét f , hvilket gjorde at
Google ikke fandt den!

\Olsen

Fra : Marlene

Dato : 07-04-04 10:50

"Olsen" <snipnospamSLET@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Fandt den også på et tidspunkt og vil prøve det.
> Bemærk, at de har stavet skiffer med ét f , hvilket gjorde at
> Google ikke fandt den!
>
> \Olsen

Kan såmænd også staves med et f.

Mvh. Marlene.

Fra : Olsen

Dato : 07-04-04 19:46

"Marlene" <tunnefjerndette@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Kan såmænd også staves med et f.

Tjekkede det lige og nødigt gi'r jeg dig ret