Muldjord kan afhentes - Frederikssund (Sjæ~
Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 05-04-04 14:27

Hej Alle

Jeg har fået ca. 30 kubikmeter muldjord til overs. Jeg har ikke selv en dyt
forstand på det, men flere har fortalt mig at det er en god kvalitet. Det er
tidligere landbrugsjord og ser da ret godt ud.

Hvis du mangler muldjord i Frederikssundsområdet, er du velkommen til at
skrive, eller evt. ringe (nummer kan findes på f.eks. krak).

Hvis du vil hente selv i en trailer er det fint - hvis du mangler meget kan vi
eventuelt lave en aftale om at dele kørsel fra min adresse til din, eller
tilsvarende. På et eller andet tidspunkt må jeg naturligvis betale for at få
kørt det væk, men indtil udgangen af april bliver det ihvertfald nok liggende.

Mads

P.S. Da jeg lige er flyttet kan jeg være lidt længe om at svare mail.

--
Mads Bondo Dydensborg. madsdyd@challenge.dk
Each generation has the right to determine its own culture. Culture isn't

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 05-04-04 14:50

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Hej Alle

Glemte lige: Undskyld hvis det skulle i marked - jeg abb. ikke selv på den
gruppe - og jeg håber det er i orden her.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg. madsdyd@challenge.dk
"'Tis some script kidd3z," I muttered, "tapping at my server

- Barbarian, /.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-04-04 14:57

Mads Bondo Dydensborg skrev i et indlæg på usenet:
> Glemte lige: Undskyld hvis det skulle i marked - jeg abb. ikke selv
> på den gruppe - og jeg håber det er i orden her.

Det er det ikke, hvis man skal følge reglerne - AL handel altså
køb/salg/bytte skal foregå i markeds-grupperne - i andre grupper plejer
det bare at ende med sure opstød.

Det vil også være en fordel for dig selv, at bruge den rette gruppe, da
dem, der vil købe/have et læs jord vil kigge i markedsgruppen og ikke
her.

Den hedder i øvrigt news:dk.marked.privat.hus-og-have

Du kan læse mere om grupperne på www.usenet.dk

Jan

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 13-04-04 13:57

Jan Vestergaard wrote:

> Det er det ikke, hvis man skal følge reglerne - AL handel altså
> køb/salg/bytte skal foregå i markeds-grupperne - i andre grupper plejer
> det bare at ende med sure opstød.

Hmm. Der er jo tale om en foræring

> Det vil også være en fordel for dig selv, at bruge den rette gruppe, da
> dem, der vil købe/have et læs jord vil kigge i markedsgruppen og ikke
> her.

Det tillader jeg mig at stille mig tvivlende overfor. Men, det er naturligvis
en mulighed.

> Den hedder i øvrigt news:dk.marked.privat.hus-og-have

Det ved jeg, men tak.

Undskyld støjen.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg. madsdyd@challenge.dk
I survived the Microsoft marketing holocaust and all I got was this lousy

- intensity@nerdnet.com

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 05-04-04 18:36

Mads Bondo Dydensborg wrote:
> Mads Bondo Dydensborg wrote:

Klip

> Glemte lige: Undskyld hvis det skulle i marked - jeg abb. ikke selv på den
> gruppe - og jeg håber det er i orden her.

Det er det ikke, som du allerede har fået at vide.

Min primære kommentar er vedr. abonnement:

Du skal ikke abonnere på noget som helst - a. la. en avis, hvis det er
det der er din bekymring, når du nævner at du ikke abonnerer på
"marked-gruppen".

Det tager ikke mere end ca. 20 sekunder at abonnere på en ny gruppe. Og
det er gratis.!

Hvis du har Netscape 7.1 som jeg, markerer du serveren på dit vindue til
venstre.
Du kan så i "hovedvinduet" se et punkt der vedrører at abonnere på nye
grupper.
Det vælger du. Og kommer af den vej til den gruppe du ønsker.

NB. Kig en gang på www. usenet.dk

Mvh. Jørgen

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 13-04-04 13:55

Jørgen Rasmussen wrote:

> [...]
>
> Du skal ikke abonnere på noget som helst - a. la. en avis, hvis det er
> det der er din bekymring, når du nævner at du ikke abonnerer på

Lang forklaring: Min reader (knode) nægter at jeg poster til en gruppe hvis jeg
ikke selv er abb. på den. Da jeg var på vej ud af døren, havde jeg ikke tid
til at abb. på den, poste, cancle osv.

Beklager støjen.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg. madsdyd@challenge.dk
We have uniformly rejected all letters and declined all discussion upon the

- The Times, 26 December 1799

Fra : Paw Jensen

Dato : 11-04-04 08:26

"Mads Bondo Dydensborg" <madsdyd@challenge.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

liggende.

> Mads
>
> P.S. Da jeg lige er flyttet kan jeg være lidt længe om at svare mail.

Hej.

Er du kommet af med din muldjord ?

Ellers kunne vi godt være interesseret i et par læs.