Skal du bygge drivhus i påsken?
Fra : Dan Andersen

Dato : 03-04-04 21:36

Så klik har jeg nogle ideer til opbygningen og vandningsanlægget, så du både
får maksimal udbytte og gør det nemt for dig selv.
klik ind på min hjemmeside - under hus og have

www.dbamott.dk

--
Mvh. Dan Andersen

Fra : Lazy

Dato : 04-04-04 08:37

Hej og tak for dit link.

Er det bassin folie eller plastik du bruger i kasserne?
Hvordan har du lavet din sokkel?

Mvh
Lazy

Fra : Dan Andersen

Dato : 04-04-04 15:01

I krybberne har jeg brugt bassinfolie, men i krybben med
cisterneregulatoren, har jeg brugt alm. voksdug og det har da foreløbig
holdt 1 sæson... Find en rest hos din nærmeste forhandler.
Mht. til soklen, har jeg nok ikke forklaret det godt nok... Jeg vil her
søndag aften lægge en tegning ud. Men kort fortalt er det en nrække afskårne
tæpperør dsat ned i jorden fyldt op med beton

--
Mvh. Dan Andersen

Fra : Dan Andersen

Dato : 04-04-04 20:39

Så er sokkelbeskrivelsen lagt på mit site: www.dbamott.dk som lovet.
Både billeder og tegning med mål.
God fornøjelse.. Er der spørgfsmål eller uklarheder emd tegninger/fotos, så
er du meget velkommen til at maile til mig.

--
Mvh. Dan Andersen