Kolonihavekøb
Fra : martin

Dato : 03-04-04 15:18

Hej med jer,

Har fået en idé om at jeg gerne vil have en kolonihave i københavnsområdet.

Er der nogen, der har en god idé til, hvordan man finder én?

Der er ikke ret mange til salg på nettet, ser det ud til.

-martin

Fra : Karen Seiersen

Dato : 03-04-04 16:45

martin <mbrandt@fjern-dette_get2net.dk> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen, der har en god idé til, hvordan man finder én?
>
> Der er ikke ret mange til salg på nettet, ser det ud til.

Hej Martin

se på dette link:

http://www.kolonihaveportal.dk/markedkolonihaver.shtml

der er noget at vælge mellem på forskellige prisklasser.

Men vær forsigtig med du får og hva du ønsker, bl.a. kloarkering, el,
renovation m.m. og se også på hvad det koster li afgift pr. mdr.

Haver bliver rask væk handlet til "overpris" for løsøre m.m.

God jagt og fornøjelse

De bedste hilsner
Karen

Fra : Poppe \(2750\)

Dato : 03-04-04 20:59

> Har fået en idé om at jeg gerne vil have en kolonihave i
københavnsområdet.

> Er der nogen, der har en god idé til, hvordan man finder én?

Der er nogle på dba

MVH
Christian Holst
slet "FJERNMIG" ved mails

Fra : Leif Høxbroe

Dato : 04-04-04 09:23

Hej Martin,

Da jeg for nogle år siden solgte mine forældres kolonihave (p.g.a. dødsfald)
fik jeg ingen response på mine annoncer hverken på nettet eller i dba, men
derimod flere fra folk, der hver weekend kørte rundt i haveforeningerne og
ledte efter til-salg-skilte. Du kunne eventuelt prøve det. Så får du også
straks et indtryk om havens tilstand.

God fornøjelse.

Hilsen
Leif

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 05-04-04 06:38

"Leif Høxbroe" <leif@hoexbroe.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ledte efter til-salg-skilte. Du kunne eventuelt prøve det. Så får du også

I nogle haveforeninger foregår køb/salg via bestyrelsen og til tider er der
venteliste. Mon ikke formanden i det mindste ved, hvordan det foregår i den
enkelte haveforening.

Mvh. Lisbeth

Fra : martin

Dato : 06-04-04 08:40

Tak for gode råd!

Jeg har ikke tålmodighed til venteliste
Den Blå Avis er nok det bedste bud. Der er ret mange til salg.

Martin