Plænelufter
Fra : E. Jensen

Dato : 01-04-04 18:47

Jeg overvejer at anskaffe en plænelufter - jeg har set en i Råd & Dåd på
tilbud til 599,- (Gardena El-plænelufter).

Jeg vil dog lige høre jer om hvor ofte bruger man sådan en - er det hvert år
eller kun hvert 3-4 år - så kan det måske bedre betale sig at leje en for en
dag.

Jeg vil da også gerne høre om I har gode erfaringer med at bruge sådan en -
jeg har tidligere forsøgt med Jernvitriol, mere gødning og hvad ved jeg -
men jeg orker ikke at bruge flere dage på at komme over plænen, hvis det
ikke har nogen effekt.

Med andre ord - gode råd og erfaringer modtages med glæde.

venlig hilsen
E. Jensen

Fra : Carter

Dato : 02-04-04 00:06

Jeg har haft sådan en og solgt den igen.
Hvis man har meget mos i plænen, river den så meget op, at der kan gå
timer med at få det revet sammen og skaffet af vejen.
Det bedste er at forebygge med hyppigt og omhyggeligt tilskud af
gødning. Kan du ikke klare dette - så læg fliser i stedet!
Benny