Kompostkværm - hvor effektiv ?
Fra : Geely Motor

Dato : 30-03-04 19:13

Hej

Har lige bestilt en B&D kompostkværn som lover at kunne flise op til 4 cm
tykke grene. Spørgsmålet er så hvor hurtigt den kan gøre det.... Nogen som
har erfaringer med elektriske kompostkværne ?

Med venlig hilsen

Ove

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 30-03-04 20:26

> Har lige bestilt en B&D kompostkværn som lover at kunne flise op til 4 cm
> tykke grene. Spørgsmålet er så hvor hurtigt den kan gøre det.... Nogen som
> har erfaringer med elektriske kompostkværne ?

Ikke specielt hurtigt, men jeg har ingen tidstagning på løbende meter. Vil
gætte på 15-20 sekunder. Er det en af dem med knive, så skal den passes, men
den med ruller kan man sagtens gå fra, og så rende og klippe op imens.

Mvh Maria