Temperatur på Asus V6800
Fra : Jesper Hansen

Dato : 29-04-01 17:12

Hejsa

Hvad er den normale temperatur på et Asus V6800 når man ikke belaster det
med noget, og man IKKE har aktiveret "dynamic graphic cooling" og køre
standard 120MHz.
Og hvad må temperaturen max være?
Min ligger på 56 grader, hvilket jeg syntes er højt, jeg mener den har
ligget under 50grader, men det kan godt være jeg husker forkert.

MVH Jesper Hansen

Fra : Kim Hansen

Dato : 29-04-01 20:58

"Jesper Hansen" <hansen.jesper@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Min ligger på 56 grader, hvilket jeg syntes er højt, jeg mener den har
> ligget under 50grader, men det kan godt være jeg husker forkert.

Mit er lige nu ifølge smartdoctor 73 grader, ok - og køre alle spil og
programmer klippestabilt. Mit værelse er ikke det køligeste sted - men...
Det er vist meget normalt at det kort kan blive lidt lunt i det.

mvh Kim