Kold tumbler - del 2
Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 27-03-04 17:27

Hej
Jeg skrev for noget tid siden om vores kondenstumbler som lige pludseligt
var hodt op med at varme...
Jeg skilte den ad og konstaterede at den ene ledning til termostaten ( lige
over varmelegemet) med den grønne prik var brændt og havde smeltet
plastikket omkring kabelskoen. Jeg har nu prøvet at "køre uden om" den ene /
begge / den anden termostat, men det er stadig en kold fornøjelse.
Er der nogen der kan have andre bud på hvad der kan være galt?

mvh
Carsten

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-03-04 18:21

"Karen Stricker & Carsten Axelsen" <strixelsenfjern@get2net.dk> skrev

> [...]
> begge / den anden termostat, men det er stadig en kold fornøjelse.
> Er der nogen der kan have andre bud på hvad der kan være galt?

Hvis en ledning var blevet brændt, må noget have været varmt - måske
termostaten som så ikke længere etablerer den ønskværdige forbindelse til
varmelegemet. Eller måske varmelegemet er brændt af?

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : H.S.

Dato : 30-03-04 14:09

"Karen Stricker & Carsten Axelsen" <strixelsenfjern@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:4065ab72$0$270$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> begge / den anden termostat, men det er stadig en kold fornøjelse.
> Er der nogen der kan have andre bud på hvad der kan være galt?

Vi havde FULDSTÆNDIG samme symptomer som dig, jeg skiftede termostaterne (de
købes som sæt for omkring 150 kr) - nu kører tumbleren igen.