Hvilket toilet?
Fra : Thïngmand

Dato : 27-03-04 11:04

Jeg skal have et toilet til mit nye badeværelse og valgte står imellem:

Gustavsberg
Ifö
Villeroy & Boch

Hvad skal jeg vælge? Det er alle deres billigmodeller og med skjult vandlås
og spareskyl. Er der nogen nævneværdig forskel eller skal jeg bare vælge det
billigste?

--
Thïngmand

..·´¯`·.¸¸.·><((((º>

Fra : Erik Olsen

Dato : 27-03-04 11:06

Thïngmand wrote:
> [...]
>
> Hvad skal jeg vælge? Det er alle deres billigmodeller og med skjult
> vandlås og spareskyl. Er der nogen nævneværdig forskel eller skal jeg

Vi har valgt Ifö Cera og har været meget glade for det.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : mcloud

Dato : 27-03-04 15:24

"Thïngmand" <michael@thingmand.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg skal have et toilet til mit nye badeværelse og valgte står imellem:
>
> Gustavsberg
> Ifö
> Villeroy & Boch
>
> Hvad skal jeg vælge?

Hej Thinhmand
Som Fagmand vil jeg anbefale IFØ .
De garanterer reservedele til deres toiletter i min. 25 år .
Jeg har personligt selv sybtes bedst om IFØ ,de er nemme at rep. og
toilettet er pænt i udformning.
mvh mcloud
blikkenslager

Fra : Kode ind

Dato : 28-03-04 16:21

> [...]
vandlås
> og spareskyl. Er der nogen nævneværdig forskel eller skal jeg bare vælge

Hvis du bare skal skide i toilettet, så er alle brugbare.

/Yes

Fra : Thïngmand

Dato : 30-03-04 13:32

"Kode ind" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> Hvis du bare skal skide i toilettet, så er alle brugbare.

Intelligent svar! Jeg har i øvrigt købt et Gustavberg på tilbud i Silvan, så
jeg håber det kan bruges til ovenstående!

--
Thïngmand

..·´¯`·.¸¸.·><((((º>

Fra : Peter Græbe

Dato : 30-03-04 14:00

Thïngmand skrev:

> Intelligent svar! Jeg har i øvrigt købt et Gustavberg på tilbud i Silvan, så
> jeg håber det kan bruges til ovenstående!

Hvorfor spurgte du egentlig om råd 'in the first place'?
Du har fået et bud fra en fagmand og fra - formentlig - en privat.
Begge anbefalede Ifö, den ene endda med et godt argument.
I stedet følger du en tilbudsavis og køber Gustavsberg ...

Peter Græbe

Fra : Erik Olsen

Dato : 30-03-04 15:38

Thïngmand wrote:
> "Kode ind" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
>
> Intelligent svar! Jeg har i øvrigt købt et Gustavberg på tilbud i
> Silvan, så jeg håber det kan bruges til ovenstående!

Udover vores nye Ifö har vi også et ældre Gustavsberg. Det fungerer, og
man kan skide på det, men kors hvor er det grimt. Det bliver skiftet til
et nyt Ifö når vi gør gæstetoilettet i stand.

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 30-03-04 16:47

On Tue, 30 Mar 2004 16:37:55 +0200, "Erik Olsen"
<modelbaneteknik@hotmail.invalid> wrote:

>Udover vores nye Ifö har vi også et ældre Gustavsberg. Det fungerer, og
>man kan skide på det, men kors hvor er det grimt. Det bliver skiftet til
>et nyt Ifö når vi gør gæstetoilettet i stand.

Måske skulle du lade være med at skide på det - og nøjes med at skide
i det. Så ville det måske ikke være så grimt....

KS