Skjulte beslag til hylder
Fra : Allan

Dato : 24-03-04 14:20

Hej Ng,

Er der nogle der ved hvor man kan købe skjulte beslag til hylder henne?
Jeg kan ikke finde nogle steder på nettet, uden at man også skal købe en
tilhørende hylde.

Mvh. Allan

Ved svar pr. mail, fjern da veligtst "FJERNSPAM" i email-adr.

Fra : TG4600

Dato : 24-03-04 14:48

"Allan" <linux@smoFJERNSPAMelfen.dk> wrote in message
> [...]
> tilhørende hylde.
>
> Mvh. Allan
>
> Ved svar pr. mail, fjern da veligtst "FJERNSPAM" i email-adr.

Jeg har for nogle år siden købt i BAUHAUS, men jeg ved ikke om de fortsat er
i sortiment. Men ellers kan enhver 'smed' konstruere dem - de bestod blot af
en tilpas kraftig fransk skrue (ca. 8x100 mm), som blev forlænget med et
stykke rundjern (ca. 12x150 mm).

PS. da det viste sig at det ene ophæng ikke sad 100% vandret, var det bare
at tage fat med den store skiftenøgle og rette det til mend skruen sad i
væggen.

Fra : Karsten

Dato : 24-03-04 21:18

Hej Allan
Jeg ved at Sønderborg Køkkenindustri har dem, og jeg tror godt du kan købe
dem uden at købe et nyt køkken.

se evt http://www.ski-as.com

De har forhandlere flere steder i Danmark.

hilsen
Karsten

Fra : Tiscali NEWS

Dato : 25-03-04 07:10

Jeg har købt dem i Silvan inden for det sidst 1/2 år. Prøv der.

Gert Hansen

Fra : Heidi

Dato : 24-03-04 21:33

Allan wrote:
> Hej Ng,
>
> Er der nogle der ved hvor man kan købe skjulte beslag til hylder
> henne? Jeg kan ikke finde nogle steder på nettet, uden at man også
> skal købe en tilhørende hylde.

Vi har været lidt på udkig efter det samme, og mener det var i Silvan vi
fandt nogen.
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!