Flået af strålespids
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 22-03-04 17:20

Tro mig, min økonomi er bristefærdig pga. et gardenaprodukt. Siden mine
barneår har jeg ææælsket strålespidser, og MÅ bare have den slags i min
have. Falder af samme grund altid for den slags tilbud, når en dims er
blevet væk. Men sidste års tilbud i fakta er er ved at koste mig både kassen
og mit ellers så nydelige hår.

De satans strålespidser nøjes ikke med at blive væk, men går ustandselig i
stykker. Jeg har pt. 3 eksemplarer af gardena-strålespidser liggende med
samme dødsdom: dysehovedet deles fra resten af strålehovedet, der
tilsyneladende er samlet med en gummipakning og lidt lim?

Jeg kan statistisk set ikke være den eneste haveejer med dette problem, så
jeg går ud fra at der er en løsning, der forhindrer strålespidserne i at
blive en økonomisk belastning i størrelse som blækprintere?!?

venlig hilsen
Torben Abildgaard

--
vh ¸.·´¯)
)><((((º> ´Torben Abildgaard

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 22-03-04 19:02

On Mon, 22 Mar 2004 17:19:52 +0100, "Abildgaard 3140"
<pialykke@fjernmigget2net.dk> wrote:

>Jeg kan statistisk set ikke være den eneste haveejer med dette problem, så
>jeg går ud fra at der er en løsning, der forhindrer strålespidserne i at
>blive en økonomisk belastning i størrelse som blækprintere?!?

Køb noget endnu billigere plastik - som f.eks. denne:
http://www.toolworld.dk/store.php?ctrl=150402&pno=66469&pointer=0

eller køb en langtidsholdbar af messing.

KS

Fra : Poppe \(2750\)

Dato : 22-03-04 19:37

Gem kvitteringen ;) ... så får du i det mindste en ny :)

MVH
Christian Holst
slet "FJERNMIG" ved mails

Fra : //zigge

Dato : 23-03-04 19:37

"Poppe (2750)" <poppeFJERNMIG@easyfrag.dk> skrev i en meddelelse
> Gem kvitteringen ;) ... så får du i det mindste en ny :)

Ja, det er faktisk en form for evighedsgaranti at købe ekstremt billigt
værktøj, da du er berettiget til fuld garanti efter en ombytning. Dvs. at
det bedst kan betale sig at købe værktøj der holder under 2 år.

Mvh
//zigge

Fra : Fam. Olsen

Dato : 23-03-04 21:29

"//zigge" <ziggeOVERFLOEDIGT@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er faktisk en form for evighedsgaranti at købe ekstremt billigt
> værktøj, da du er berettiget til fuld garanti efter en ombytning. Dvs. at
> det bedst kan betale sig at købe værktøj der holder under 2 år.

Bare pisse irriterende at det altid er mens man lige er kommet godt i gang
at det går i udu.

MVH Niels

Fra : Poul Bundgaard

Dato : 23-03-04 21:58

> Bare pisse irriterende at det altid er mens man lige er kommet godt i
> gang at det går i udu.

Hvad med at gå over til NITO.
Det kan holde til mig, så kan det holde til hvem som helst