Hvad koster det ?
Fra : Vilhelm Johansen

Dato : 21-03-04 13:58

Hvad skal jeg regne med at m2 prisen ca. er for en garage med extra rum (fx
til værksted). I alt ca. 50 m2.

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 21-03-04 14:52

On Sun, 21 Mar 2004 13:57:52 +0100, "Vilhelm Johansen" <vj@yahoo.dk>
wrote:

>Hvad skal jeg regne med at m2 prisen ca. er for en garage med extra rum (fx
>til værksted). I alt ca. 50 m2.

Kommer vist meget an på, hvad den skal opføres i, om der skal støbes
gulv og om du selv eller håndværkere skal gøre det.

KS

Fra : Vilhelm Johansen

Dato : 21-03-04 17:53

> Kommer vist meget an på, hvad den skal opføres i, om der skal støbes
> gulv og om du selv eller håndværkere skal gøre det.

Her er så lige lidt mere info.:

Der skal støbes gulv. Ydermuren skal være vandskuret mursten. Der skal
ligges vand ind i værkstedet (så jeg har et sted at vaske pensler) og jeg er
ikke håndværker.

Hvad koster det ?

Fra : Aksel

Dato : 21-03-04 18:43

"Vilhelm Johansen" <vj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad skal jeg regne med at m2 prisen ca. er for en garage med extra rum
(fx
> til værksted). I alt ca. 50 m2.

http://www.byggesiden.dk/

Svarer nok nærmest til lagerhal, 5-6000 kr pr m2
Vandinstallationen afhænger meget af hvordan garagen ligger i forhold til
vandrør i hus og kloakrør.

Hilsen Aksel