Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Powershot A70/A75 Makro
Fra : wonko the sane

Dato : 28-04-04 23:10

hej alle sammen

jeg her tænkt på at købe et digi cam, og der er jeg faldet over C. P. A70,
som vist nok nu hedder A75, og de tests jeg har læst her været meget
positive, og det er jo ikke dårligt

nu er det sådan at jeg gerne ville bruge det til nærbilleder, men
selvfølgelig også til alt muligt andet, men det er vigtigt at det kan tage
gode nærbilleder, og der kan de, ifølge de forskellige tests, komme
ind på en afstand af 5cm. fra linsen til den genstand man vil have billede
af, hvilket jo er fint,
men jeg har hørt at der skulle være en "makro" linse, som man skulle kunne
sætte på kameraet,
så man kan komme endnu tættere på, men er der nogen her, der ved hvad den
hedder, hvad den koster og om den overhovedet er noget værd???

med venlig hilsen

jakob lejbølle.

Fra : Thomas

Dato : 29-04-04 10:44

"wonko the sane" <jegnakkerdinhamster@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> så man kan komme endnu tættere på, men er der nogen her, der ved hvad den
> hedder, hvad den koster og om den overhovedet er noget værd???

Hej

Har lige købt mit kamera Canion A 70. Jeg har ikke ekstra linser og ej
forstand på det, men kan da lige skrive hvad min manual fortæller:

For at montere makro eller telelinse skal du bruge en adapter der hedder:
LA-DC52C

Telekonverteren hedder: TC-DC52

Nærbilledelinsen hedder: 250D

Du finder dem vist på www.edbpriser.dk under foto ----> Canon

Håber det var en lille hjælp

Mvh

Thomas

Fra : \"Bangsbo Design\"

Dato : 01-05-04 06:41

Hej Jacob

Du behøver ikke ekstra udstyr for at lave
Makro med PowerShot A70 - se ind på
news:dk.binaer der har jeg lige smidt
et frisk billede op ...
Emne:Blomst med Canon PowerShot A70