Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Faldende pris på MuVo2-4
Fra : ab

Dato : 28-04-04 17:08

Iflg. www.edbpriser.dk er prisen nu faldet til kr. 1.759,-.

Utroligt at prisen på IBM´s 1 GB-microdrive stadig er kr. 1.249,-.

ab

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 28-04-04 18:16

> Iflg. www.edbpriser.dk er prisen nu faldet til kr. 1.759,-.
>
> Utroligt at prisen på IBM´s 1 GB-microdrive stadig er kr. 1.249,-.

Jeg har hørt rygter om at drevet nu er blevet Surffacemounted på printet så
det er sværere at nappe MD'en fra den..

--
Alle flammer er født med lige ret og lige værdighed.
Enhver flamme vidrefører erindringen om at overleve, vidrefører og

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-04-04 19:00

"Jabbe(4k)" <jabbeSLET@gDETTEet2net.dk?subject=nyhedsgruppe> wrote in
message news:WFRjc.1841$sS2.26@news.get2net.dk...

> [...]
> Enhver flamme vidrefører erindringen om at overleve, vidrefører og
> vedligeholder den ubrudte kæde af overlevelse.

Når du nu vælger at have en signatur, der 1) bryder med normerne[*] for en
sådan og 2) er et citat fra en bog, kunne du så ikke i det mindste gøre dig
den umage, at du citerede korrekt og uden stavefejl?

[*] Læs mere om signatur her: http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

[fut: dk.admin.netikette]

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så kun lidt snapshots)

Fra : Henning

Dato : 28-04-04 20:04

Din type gør mig så træt....

Vi har her en gruppe der er velfungerende og så kommer din type..........

PLONK

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-04-04 20:19

Henning skrev i et indlæg på usenet:
> Vi har her en gruppe der er velfungerende og så kommer din
> type..........

Gruppen (og andre grupper) fungerer kun godt så længe alle overholder de
få regler, der er på usenet.

Det gælder også reglerne for udforming af signatur.

Stadig fut til dk.admin.netikette hvor diskussion om dette emne hører
hjemme.

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Thor

Dato : 28-04-04 21:20

"Henning" <Joh@nsen.dk> skrev i en meddelelse

> Din type gør mig så træt....
>
> Vi har her en gruppe der er velfungerende og så kommer din type..........
>
> PLONK

Tak Henning! Din type gør mig lidt gladere!

Fra : ab

Dato : 28-04-04 18:32

> Jeg har hørt rygter om at drevet nu er blevet Surffacemounted på printet

Vi får se - jeg har lige bestilt et eksemplar i dag /

ab

Fra : Mic Holm

Dato : 28-04-04 20:52

Lad os lige vide om den kan pilles ud - je vil også have een

--M

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-05-04 09:46

"ab"

> så
> >

> Vi får se - jeg har lige bestilt et eksemplar i dag /
>
> ab

Så må vi snart høre hvordan det gik ab, fungerer det??? -max-

Fra : ab

Dato : 07-05-04 10:52

> Så må vi snart høre hvordan det gik ab, fungerer det??? -max-

Ja, det gik 98 % godt. Under 5 min. indsats - der var ikke noget problem med
at få det ud og min D70 formaterede drevet op som forventet - resultat 376
fotos i RAW-format. Antallet falder dog ikke med 1 pr. optagelse, men det er
vist noget med cluster-størrelse o.s.v.

Det eneste mindre godt var, at det 256 MB Sandisk CF-kort jeg har ikke kan
køre i MuVo´en (har endnu ikke fundet ud af, om CF-kortet skal vende modsat
i forhold til microdriven - MuVo´en vil slet ikke tænde), så den ligger hen
med et bedste bud på kr. 250,-, men til den salgspris kan den jo lige så
godt ligge i skuffen. Kan se at disse tomme MuVo´er handles på E-Bay til ca.
6-700,- kr.

ab (Arne Bruun)

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 07-05-04 13:57

> [...]
modsat
> i forhold til microdriven - MuVo´en vil slet ikke tænde), så den ligger

Jeg mindes at have læst et sted at man skal hente et hack så firmwaren
ændres så den kender til 256 kortet....
Kan ikke huske hvor jeg har læst det men jeg vender tilbage hvis jeg finder
noget....

--
Jabbe

Kvinder: De er jo allesammen psykopater!
www.jabbe.marzman.dk

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 07-05-04 14:06

> [...]
> ændres så den kender til 256 kortet....
> Kan ikke huske hvor jeg har læst det men jeg vender tilbage hvis jeg

Heh det var enda i denne gruppe for noget tid siden....

Google siger
Dato:2004-02-12 08:30:40 PST

Fra : ab

Dato : 07-05-04 15:37

"Jabbe(4k)" <jabbeSLET@gDETTEet2net.dk?subject=nyhedsgruppe> skrev i en
meddelelse news:DRLmc.2605$XR3.590@news.get2net.dk...

> Heh det var enda i denne gruppe for noget tid siden....
>
> Google siger
> Dato:2004-02-12 08:30:40 PST

Tak for info - der er noget at gå i gang med

> Kvinder: De er jo allesammen psykopater!

Ja, men der er nogen af dem, der har en forbandet dejlig måde at være det
på.

ab

Fra : Henrik

Dato : 07-05-04 23:33

ØØØhhhh det sidste med firmwaren forstod jeg ikke.
Jeg har lige bestidt MuVo og vil da ogse gerne kunne bruge "udmaden" og det
tilovers blevne kort.

Henrik

"ab" <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Tak for info - der er noget at gå i gang med

> Ja, men der er nogen af dem, der har en forbandet dejlig måde at være det

---

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 08-05-04 09:51

> ØØØhhhh det sidste med firmwaren forstod jeg ikke.
> Jeg har lige bestidt MuVo og vil da ogse gerne kunne bruge "udmaden" og
det
> tilovers blevne kort.

Det skal lige siges jeg ikke har en selv men syntes emnet er ret
interessant..:)
En hver Muvo har noget Firmware(en slags BIOS) instaleret, hvis man køber
4GB modellen kan den kun håndtere 4GB med mindre man ændrer Firmwaren.
Jeg ved ikke hvordan man ændrer den men det ader da til at det ikke er det
helt store problem...

Fra : Tommy Jensen

Dato : 08-05-04 10:58

On Sat, 8 May 2004 10:51:01 +0200, "Jabbe\(4k\)"
> [...]

>4GB modellen kan den kun håndtere 4GB med mindre man ændrer Firmwaren.
>Jeg ved ikke hvordan man ændrer den men det ader da til at det ikke er det

Man downloader bare den seneste firmware fra Creative. Muvo'en kan
godt køre med andre størrelse CF kort uden at man skal hacke
firmwaren, med andre ord den er ikke låst til 4 GB microdrive. Prøv at
kigge på www.dpreview.com der findes et indlæg med en liste over
testede CF kort der virker / ikke virker med Muvo'en. Den er i forumet
om storage kort.

MVH Tommy

Fra : Henrik

Dato : 01-05-04 00:56

1.759,- ?? Den er jeg med på, men hvor?? Jeg kan ikke finde den i
EDB-priser eller andre steder.

> Iflg. www.edbpriser.dk er prisen nu faldet til kr. 1.759,-.
>
> Utroligt at prisen på IBM´s 1 GB-microdrive stadig er kr. 1.249,-.
>
> ab

---

Fra : Tommy Jensen

Dato : 01-05-04 07:00

On Sat, 1 May 2004 01:56:20 +0200, "Henrik"
<henrik.hhansen(fjern)@get2net.dk> wrote:

>1.759,- ?? Den er jeg med på, men hvor?? Jeg kan ikke finde den i
>EDB-priser eller andre steder.

Det var hos www.mymusic.dk og prisen VAR 1659, men den er nu steget
til 1873.

MVH Tommy

Fra : Henrik

Dato : 01-05-04 09:55

Tak til Tommy

100,- fra eller til gør ikke det store, men den er ikke på lager hos
mymusic er der nogen der også har den??

MVH Henrik

---

Fra : Tommy Jensen

Dato : 01-05-04 19:38

On Sat, 1 May 2004 10:54:54 +0200, "Henrik"
<henrik.hhansen(fjern)@get2net.dk> wrote:

>Tak til Tommy
>
>100,- fra eller til gør ikke det store, men den er ikke på lager hos
>mymusic er der nogen der også har den??

Prøv at kigge på edbpriser, under MP3 afspillere og vælg Creative. Du
kan se hvilke forretninger der har den på lager. Så vidt jeg husker
havde næstbilligste forhandler den på lager.

MVH Tommy

Fra : Henrik

Dato : 01-05-04 22:49

Hej Tommy
Tak igen, jeg plejer ellers at være en ørn til at finde priser og havde søgt
på Muvo, men det var tilsyneladende ikke så smart. Søgeordet Creative gav
det ønskede resultat. Sådan kan det gå.
Hilsen

> Prøv at kigge på edbpriser, under MP3 afspillere og vælg Creative. Du
> kan se hvilke forretninger der har den på lager. Så vidt jeg husker
> havde næstbilligste forhandler den på lager.
>
> MVH Tommy

---