Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Anderledes bryllupsbilleder
Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 25-04-04 06:49

Her er lidt inspiration, hvis der er nogen der skal ud og tage billeder til
et bryllup (hvis det er sådan noget brudeparret vil have)

http://neilcowley.com/weddings/stories/gibson/

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : 2rb1

Dato : 25-04-04 09:36

Det er flot - Amerikanerne har brugt det i 8 - 10 år. Tyskerne er også godt
på vej og det hænder at der er bryllupspar herhjemme som gerne vil have den
stil.

2rb1

Fra : Claus Smith

Dato : 25-04-04 12:57

Nu er det ikke det nyeste længere, jeg har da brugt det et par gange og har
da endnu en bestilling liggende på disse mere spændende bryllupsbilleder end
de traditionelle.

Claus Smith

Fra : Ole C

Dato : 25-04-04 13:30

Nej, sikkert ikke, men det er måske nyt for andre...

Ole C.
www.condrup.dk

Fra : Pico

Dato : 25-04-04 20:27

René Ernst Nielsen wrote:
> Her er lidt inspiration, hvis der er nogen der skal ud og tage
> billeder til et bryllup (hvis det er sådan noget brudeparret vil have)
>
> http://neilcowley.com/weddings/stories/gibson/

Bliver der så også taget "bare et" der kan stilles frem på skabet
og som man har lyst til at se om 20 år ?
Nå jeg er nok bare gammeldags.
Pico

Fra : 2rb1

Dato : 25-04-04 22:25

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Bliver der så også taget "bare et" der kan stilles frem på skabet
> og som man har lyst til at se om 20 år ?
> [...]

Der bliver også lavet "avisbilleder" ;0)