Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Om adr. i USA for køb af stort CF-kort
Fra : haga

Dato : 23-04-04 19:23

Hej i gruppen.

Kunne jeg være heldig at få opgivet www adresser
på steder i USA, hvor jeg kan orienterer mig om
priser på CF-kort på 1 og 2 GB.

Mvh/Haga

Fra : Bo Bjerre

Dato : 23-04-04 20:40

"haga" <hcg@get2net.dk> wrote in message
> Hej i gruppen.
>
> Kunne jeg være heldig at få opgivet www adresser
> på steder i USA, hvor jeg kan orienterer mig om
> priser på CF-kort på 1 og 2 GB.

Jeg kan ikke give dig adresser i USA, men kan anbefale dig at handle
indenforEU, idet der foruden porto også løber told og moms på. I værste fald
også valutagebyrer.

Tyskland er et let sted at handle, og med den rigtige bank er der ikke
valutagebyrer. Desuden er den tyske moms lavere end i DK-land.

Bo //

Fra : pwa

Dato : 23-04-04 21:28

hvad med at bruge google eller webcrawler
v/h pwa

Fra : Richard

Dato : 23-04-04 22:20

haga wrote:

> Kunne jeg være heldig at få opgivet www adresser
> på steder i USA, hvor jeg kan orienterer mig om
> priser på CF-kort på 1 og 2 GB.

Gå ind på eBay hvor i verden, du nu er tilmeldt, vælg Search,
Powersearch og søg i hele eBay Worldwide på CF 1 GB hhv CF 2 GB - prøv
evt. Compact eller Compactflash i stedet for CF. Priser på Buy now /
Sofort etc er generelt under butiksniveau i pågældende lande. Husk at
vælge en sælger med god positiv feed back, check afsenderland for at
undgå EU-told og dansk moms - og vælg et fabrikat du kan få ombyttet på
garanti inden for EU i det mindste

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : haga