Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Udskiftning af SONY F-717
Fra : GreatDane

Dato : 17-04-04 21:29

Jeg har haft F-717 i et ½-års tid, og jeg har et helt særligt
HAD/KÆRLIGHEDS forhold til det. Det tager jordens bedste (ja--ja, det
er ikke et SLR) billeder udenfor, men indenfor sucker det big time.
Det støjer og billederne bliver enten overbelyste eller brun/rødlige.
Og jeg HAR købt en Sony ekstern blitz for at støtte det, men det
hjælper sgu ikke- Derfor vil jeg af med lortet, da jeg hovedsageligt
tager billeder indendørs.

Er der nogen som har et godt forslag til et ca. 5Mega kamera som tager
gode billeder indendørs, og gerne med den indbyggede blitz, da det er
noget rod at skulle fumle med den eksterne.

Hjæææælp.....

/GreatDane

Fra : Deaster

Dato : 17-04-04 21:35

"GreatDane" <mikkel@thrane.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gode billeder indendørs, og gerne med den indbyggede blitz, da det er
> noget rod at skulle fumle med den eksterne.

Tjaaa, så hedder det vist dslr, ala Canon 300D eller Nikon D70.

--
<Efter en "diskussion om debatteknik i dk.m.p:
Michael Findrilakis: "Du skal vist ikke komme