Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogen med erfaring i Aldis kamera ?
Fra : PM

Dato : 14-04-04 22:07

Er der nogen i gruppen der ka sige noget om det ??
http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

En bekendt har været så venlig at købe et til mig, men vil da lige høre
andres erfaringer inden jeg takker ja-

Men det var venligt af ham...helt sikkert

PM

Fra : Richard

Dato : 14-04-04 23:12

PM wrote:

> Er der nogen i gruppen der ka sige noget om det ??
> http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

Se tråden "Digkamera i Aldi - er det noget værd ?" fra forleden...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : PM

Dato : 15-04-04 00:37

Richard wrote:
> [...]

Nu er forleden fra FØR de blev solgt, og ingen kunne sige noget om kameraet.
Det skulle gerne være tilfældet nu. Derfor ?

PM

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-04-04 01:03

"PM" <ps98@Zteliamail.dk> skrev :

>Nu er forleden fra FØR de blev solgt, og ingen kunne sige noget om kameraet.
>Det skulle gerne være tilfældet nu. Derfor ?

Det tror jeg ikke meningerne bliver anderledes af, tvivler på
nogen herinde har købt det.

Men, køb det dog, få bonen og emballage med.

Prøv det, er du ikke tilfreds, så smutter du bare ned i Aldi og
siger, at du ikke er tilfreds og får pengene tilbage uden vrøvl.

http://aldi.dk/PRINZIP_NEU/03_home.htm
--
Knud

Fra : Simon Nielsen

Dato : 15-04-04 08:48

Har overvejet at købe et til min lillebror, han tager mange billeder og
bruger alt for mange penge på film så det kunne være et lille enkelt fint
kamera til ham, personligt ville jeg aldrig bruge det, det er simpelthen for
billigt.

Mvh
Simon

Fra : PM

Dato : 15-04-04 09:21

Simon Nielsen wrote:
> [...]
>
> Mvh
> Simon
>
>Ok, men hans billeder skal vel osse være gode ??
Betyder det, at hvis det samme kamera kostede 3.000 kr vil du købe det ??
givetr fald må du gerne købe et af mig

PM

Fra : Simon Nielsen

Dato : 15-04-04 14:37

"PM" <ps98@Zteliamail.dk> wrote in message news:c5lgmo$gns$1@sunsite.dk...

> Betyder det, at hvis det samme kamera kostede 3.000 kr vil du købe det ??
> givetr fald må du gerne købe et af mig

øh nej, men han kan godt lide at fotografere men har ingen sans for
teknikken, så det bare for at han har et han kan tage med sig og så gør det
ikke så meget hvis det går i stykker, her er det prisen det handler om.

Hvis det kamera kostede 3000 så ville jeg holde mig langt væk fra det. Har
lige set et billede der er taget med det og det tager fantastiske billeder i
forhold til prisen.

Mvh
Simon

Fra : Richard

Dato : 15-04-04 16:02

PM wrote:

> Nu er forleden fra FØR de blev solgt, og ingen kunne sige noget om kameraet.
> Det skulle gerne være tilfældet nu. Derfor ?

Åh ja, jeg troede det var et restparti, Aldi solgte, ikke en vare lavet
til lejligheden

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : lars Møller

Dato : 15-04-04 09:33

Hej med jer.
Har købt ovennævnte minicamera. Fungere fint til hurtigt brug. Fylder ikke
meget. Medfølgende software er også godt. Fungere fint som webcam også. Kort
og godt et godt køb efter min mening til den pris.
Speciel størrelsen gør det smart. Har en Ericson 610 mobil med kamera, men
det kamera er ikke til meget jo. Så er det rart med Medion i lommen i
stedet.