Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
"fremkaldelse" af digitale billeder
Fra : dojo

Dato : 11-04-04 17:14

Jeg har netop fået mit første digitalkamera (3,2 mio. p.). Jeg vil gerne
prøve at få nogle billeder "fremkaldt" på papir og vil i den forbindelse
gerne vide:

- om der er nogen, der kan anbefale et godt sted at få billederne
"fremkaldt" på papir - god kvalitet.

- hvilken opløsning, der er optimal på billederne for at få nogle gode
papirsbilleder, der stort set svarer til de "gamle" 10x15 billeder.

Jeg håber, at der er nogen, der kan hjælpe.

På forhånd tak for hjælpen

Mvh

John

Fra : Dan Andersen

Dato : 11-04-04 18:19

Jeg har meget fint resultat fået fremkaldt hos www.digitalshoppen.dk Pris:
1, 00 pr. billede (20 kr. pr. ordre.)Fuji Super papir og afhentet hos den
nærmeste COOP butik

--
Mvh. Dan Andersen

Fra : Frederik Thorup

Dato : 11-04-04 20:02

dojo wrote:
> Jeg har netop fået mit første digitalkamera (3,2 mio. p.). Jeg vil
> gerne prøve at få nogle billeder "fremkaldt" på papir og vil i den
> forbindelse gerne vide:

Og derfor syntes jeg du skulle prøve google! Spørgsmålet er fremme næsten en
gang om ugen, så det burde være muligt at finde lidt. Og så hurtigt sker
udviklingen på dette punkt altså heller ikke,

MVH
Frederik