Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Medion Digital Camera MD 40467 er det et g~
Fra : Jesper

Dato : 11-04-04 09:48

Hej...
er der nogen der kender til det kamera??
hvordan det er og om det tager billeder og video i god kvalitet osv.??
jeg ville sætte pris på hvis nogen kan fortælle lidt om det....

på forhånd tak

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-04-04 10:18

"Jesper" <A.F.H@e-mail.dk> wrote in message

> jeg ville sætte pris på hvis nogen kan fortælle lidt om det....

Hvis du søger tilbage i denne gruppe, finder du massevis af tråde, der
omhandler dette og lignende kameraer.

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så kun lidt snapshots)

Fra : Jesper

Dato : 11-04-04 11:08

> Hvis du søger tilbage i denne gruppe, finder du massevis af tråde, der
> omhandler dette og lignende kameraer.
>
> --
har forsøgt at søge efter indlæg om medion og jeg fandt 3 ud over mit eget
indlæg .. måske jeg søger forkert .. jeg ved det ikke ...

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-04-04 11:27

"Jesper" <A.F.H@e-mail.dk> wrote in message

> har forsøgt at søge efter indlæg om medion og jeg fandt 3 ud over mit eget
> indlæg .. måske jeg søger forkert .. jeg ved det ikke ...

Prøv denne:

http://groups.google.com/groups?as_q=medion&safe=images&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=dk.fritid.foto&lr=&hl=en

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-04-04 16:48

In article <407906d9$0$262$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Jesper wrote:
> Hej...
> er der nogen der kender til det kamera??
> hvordan det er og om det tager billeder og video i god kvalitet osv.??
> jeg ville sætte pris på hvis nogen kan fortælle lidt om det....

Min gholdning er at video er noget man bø overlade til
videokameraer, eksempelvis et Sony miniDV cam af en
eller anden type.

Fra : JH

Dato : 12-04-04 08:31

Povl H. Pedersen wrote:

> Min gholdning er at video er noget man bø overlade til
> videokameraer, eksempelvis et Sony miniDV cam af en
> eller anden type.

Nemlig.
Et digital-kamera kan aldrig tage lige så gode
film, som et video-kamera.

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 12-04-04 09:11

JH wrote:

> Et digital-kamera kan aldrig tage lige så gode
> film, som et video-kamera.

Hvorfor ikke?
--
JPEGCrops 0.6.13 beta - Tabsløs beskæring af JPEG billeder -
http://ekot.dk/JPEGCrops/

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-04-04 15:23

In article <Xns94C967AE0985Ftokeeskildsen@130.133.1.4>, Toke Eskildsen wrote:

> Hvorfor ikke?

Anden sensorteknologi, steadicam funktioner etc. Og så optager
et fornuftigt videokamera i miniDV format. Det fylder ca. 200MB
i minuttet eller 3 mbyte i sekundet. Kun de hurtigste flash kort
og Nikon D70 kan i dag følge med til at levere de datamængder.

Et digital videokamera leverer meget mere lys ved en højere
framerate end selv de bedste elektroniske søgere jeg har set på
digicams.

Så svaret er: Forskellige sensorer med forskellige egenskaber,
og helt forskelligt optageformat (video er altid 1/25s "lukketid"
på hver sensorpixel).