Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
vedr. køb fra teknik.de
Fra : fam. Ager

Dato : 11-04-04 07:08

hej ng

jeg skal bestille fra teknik.de, da jeg kun har dankort.Så ville jeg
bestille på efterkrav, er der nogen der har prøvet dette..
jeg tænker her på pris?
Eller er der nogen der kan anbefale en anden betalingsform??

torben ager

Fra : HCS [4000]

Dato : 11-04-04 07:13

Jeg har handlet mange gange med dem og bruger Visa Dankort helt uden
problemer.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

----------

Fra : fam. Ager

Dato : 11-04-04 07:16

"HCS [4000]" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har handlet mange gange med dem og bruger Visa Dankort helt uden
> problemer.

hej

som jeg skrev, så er mit kun dankort.Den ældre type....

torben

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-04-04 09:07

In article <c5anr2$2htf$1@news.cybercity.dk>, fam. Ager wrote:

> "HCS [4000]" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> som jeg skrev, så er mit kun dankort.Den ældre type....

PostDK opkræver 100 kr for håndteringen oveni det beløb du skal
betale til Technikdirect for porto. Kan du ikke låne et kort ?

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-04 09:20

> PostDK opkræver 100 kr for håndteringen oveni det beløb du skal
> betale til Technikdirect for porto. Kan du ikke låne et kort ?

Så svært er det vel heller ikke at kontakte sin bank og få lavet et
Visa-Dankort.
Dankort er ikke til noget som helst hvis man vil handle i udlandet.

--
Tom

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-04-04 10:00

In article <4078ff2d$0$172$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Tom wrote:

> Så svært er det vel heller ikke at kontakte sin bank og få lavet et
> Visa-Dankort.
> Dankort er ikke til noget som helst hvis man vil handle i udlandet.

Nogle banker vil dog have 150 kr/år for VISA/Dankort. Men det
er jo tjent hjem i den første handel hvis man husker PostDKs 100 kr gebyr.

Fra : Kjeld Jakobsen

Dato : 11-04-04 11:43

> [...]
> jeg tænker her på pris?
> Eller er der nogen der kan anbefale en anden betalingsform??

Netbank, se mit svar i tråden ovenover Angående betaling til udlandet

KJ

Fra : fam. Ager

Dato : 11-04-04 11:58

"Kjeld Jakobsen" <kjeld.birthe@jakobsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> KJ
>
> hej

tak for det

torben

Fra : Jens Jensen

Dato : 11-04-04 12:12

Nordea tillader ikke private personer at overføre penge til udlandet via
Netbank.

Fra : Kjeld Jakobsen

Dato : 11-04-04 12:44

"Jens Jensen" <hansemannæluchter@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nordea tillader ikke private personer at overføre penge til udlandet via
> Netbank.

Hej
Mystisk
Danske Bank/BG Bank overfører uden problemer. Jeg har gjort det flere gange

KJ

Fra : fam. Ager

Dato : 11-04-04 12:59

> hej'
så er det godt at man har danske bank :0)

takker for alle svar...forsat god påske til jer