Nedlukning af asus live video problem.
Fra : Gerner

Dato : 29-04-01 12:01

Når jeg lukker for asus live video, så stopper windows med at fungere og en blå
skærm med meddelelsen om at der forekom en alvorlig untagelsesfejl vil lukke
programmet, men uanset hvad jeg gør vil kun en reboot løse problemet.

Jeg har prøvet at overinstallere både live video og vga driverne.
fjerne programmet og geninstallere.
instalere en nyere version af både live video og drivere.
fjerne grafikkortet og live video.
Omstarte grafikkort installation til oprindelig version.
geninstalere live video fra cd'en og nye vga drivere.
instalere ny live video version.

Alle gange prøvede jeg at lukke programmet normalt.

Stadig samme forløb med windowscrash og blå skærm samt reboot.

Det hele fungerede ellers fint nok.

Nu bruger jeg digital vcr, som lukker ned normalt uden problemer.

Grafikkort asus v7700 agp gts deluxe 32 Mb med pure/deluxe v. 6.31c skærmdriver.

--
Do not send me any email if you see this in a newsgroup
I do not reply to email sent to me from a newsgroup.