Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon 4500
Fra : GJ

Dato : 06-04-04 20:49

Hej

Jeg har lige fået mit Nikon 4500 kamera idag....

Kan det passe det stort set konstant skal lyde som om det prøver at
læse på kortet? Der er ingen ændring når jeg tager kortet ud af kamera
så det er højst sandsynligt ikke kortet der prøver at læse alligevel?
Det generer mig bare lidt at det når det er tændt faktisk hele tiden
larmer lidt som en HD..

Mvh Gitte

Fra : Bon

Dato : 06-04-04 21:03

"GJ" <nospamming@zwallet.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> så det er højst sandsynligt ikke kortet der prøver at læse alligevel?
> Det generer mig bare lidt at det når det er tændt faktisk hele tiden

Mon ikke det er autofocus som kører konstant du hører?
Måske kan du slå det fra i menuen, og kun bruge det når
der trykkes på knappen.
--
BA

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-04-04 21:05

In article <l9267094a614q4noj2q58sl3df06jdlajm@4ax.com>, GJ wrote:
> [...]
> så det er højst sandsynligt ikke kortet der prøver at læse alligevel?
> Det generer mig bare lidt at det når det er tændt faktisk hele tiden

Har du sat programmet til fuld auto ? Så kører autofokus vist
nok konstant så vidt jeg husker. Brug den i P mode som udgangspunkt.
Her kører den også automatisk, dog uden konstant AF. Og man
kan hjælpe den med at vælge mellem Blænde og lukketid.

Fra : GJ

Dato : 06-04-04 23:28

> [...]
>Her kører den også automatisk, dog uden konstant AF. Og man
>kan hjælpe den med at vælge mellem Blænde og lukketid.

Ihh I er da bare nogle skatter begge to... da jeg fik slået det fra
virker det helt fint og det larmer ikke hele tiden ... tak for det...
Nu smutter jeg på påskeferie imorgen med mit nye kamera *s*

God påske alle...

Mvh Gitte